کد خبر : 2065722 | 08 شهریور 1403 ساعت 20:40 | 7.9K بازدید | 37 دیدگاه

امیدوارم در آینده بهتر فکر کنیم؛

مورایس: میزبانی دور از خانه را درک نمی‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که مشکل چمن‌ها در ایران معطوف به آب و هوا و اصفهان نیست.

مورایس: میزبانی دور از خانه را درک نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با شمس‌آذر قزوین که روز آینده در چارچوب هفته سوم به میزبانی طلایی پوشان فوتبال ایران در اراک برگزار می‌شود، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: این مسابقه بازی سوم لیگ است. شمس‌آذر یک تیم با انرژی فوق‌العاده زیاد است، بازی مقابل چنین تیم‌هایی ساده نیست، البته همه حریفان در لیگ سرسخت هستند.

او سپس به میزبانی بدون هوادار در اراک اشاره کرد و افزود: فردا بازی خانگی ما است که متأسفانه دور از خانه و هواداران برگزار می‌‌شود، آماده هستیم که بتوانیم بهترین خودمان را ارائه دهیم.

مورایس سپس در واکنش به میزبانی در اراک و دور از خانه بیان کرد: فقط ما نیستیم و بعضی از باشگاه‌های دیگر نیز با این مشکل رو‌به‌رو هستند. درک نمی‌کنیم اما ۴ ساعت دور از خانه و هواداران هستیم. استقلال و پرسپولیس نیز همین مشکل را دارند که ورزشگاه آزادی آماده نیست. نتوانستم درک کنم که چرا زودتر و بهتر شرایط را مهیا نکردیم. جو ورزشگاه خانگی متفاوت‌تر است و امیدوارم در آینده فکر بهتری کنیم.

او سپس درباره دلیل خرابی چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: فکر نمی‌کنم وضعیت چمن به‌خاطر آب و هوا باشد و به نظرم در آینده باید خیلی حواسمان به این مسائل باشد. حتی وقتی در ایفمارک رفتم، کنار ایفمارک زمین چمن سابق محل تمرین تیم‌های ملی بود که نابود شده بود. این درحالیست که ۲ سال پیش همین چمن با کیفیت فوق‌العاده بالایی دیدم و فکر نمی‌کنم دلیل موضوع فقط آب و هوا باشد.
مورایس در مورد برگزاری بازی با VAR بیان کرد: به من گفته‌اند که بازی با VAR است و خیلی خوشحالم زیرا یک مورد طبیعی است که بازی‌ها با VAR باشد.

دیدگاه‌ها