کد خبر : 2065719 | 08 شهریور 1403 ساعت 20:33 | 31.9K بازدید | 38 دیدگاه

واکنش یحیی به حواشی بازی استقلال در فولاد آرنا

میزبانی استقلال خوزستان از استقلال تهران در ورزشگاه فولاد حواشی زیادی را به وجود آورده است.

واکنش یحیی به حواشی بازی استقلال در فولاد آرنا

به گزارش "ورزش سه"، درست وقتی اعلام شد استقلال خوزستان در این هفته قرار است در ورزشگاه فولاد آرنا از استقلال تهران میزبانی کند، واکنش تند فولادی‌ها شروع شد و بعد از بیانیه این باشگاه و مصاحبه هوشنگ نصیرزاده، استوری یحیی گل‌محمدی با ایموجی ورود ممنوع روی عکس این ورزشگاه، خبرساز شد.

این در شرایطی است که فولاد این هفته در قزوین میهمان پرسپولیس است و با این حواشی، یحیی گل‌محمدی برای ارائه توضیحات به کمیته اخلاق احضار شد.

حال یکی از پرسش‌های مهم در کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی پیش از بازی پرسپولیس این موضوع بود. یحیی نیز با لحنی آرام مخالفت‌شان را تنها برای حفظ شان باشگاه و حفظ کیفیت چمن فولاد آرنا دانست و مدعی شد که تعامل باشگاه‌ها باید دو طرفه باشد.

گل محمدی گفت: "مشکلاتی سر این داستان به وجود آمد. خواستیم که شان و جایگاه منزلت باشگاه ما حفظ شود. دوست داریم تعامل خوبی با همه باشگاه‌ها داشته باشیم ولی تعامل باید دو طرفه باشد. امیدوارم آنجا بازی خوبی انجام شود اما این ورزشگاه با توجه به چمن نرمی که دارد، ظرفیت هر هفته برگزاری بازی را ندارد. نگرانی بیشتر راجع به زمین چمن است و اتفاقاتی که افتاد به حفظ شان باشگاه برمی‌گردد."

دیدگاه‌ها