کد خبر : 2065712 | 08 شهریور 1403 ساعت 20:13 | 2.8K بازدید | 16 دیدگاه

وزیر ورزش به این بحث ورود کند؛

اخباری: باید از VAR عادلانه استفاده شود

سرمربی چادرملو می‌گوید باید در همه بازی‌ها از کمک داور ویدیویی استفاده بشود.

اخباری: باید از VAR عادلانه استفاده شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری، سرمربی چادرملو در کنفرانس خبری قبل از بازی ملوان در ابتدا گفت: تبریک می‌گویم به آقای دنیامالی که برای شهر انزلی هستند و وزیر ورزش شدند، همه  به فال نیک می‌گیریم و خیلی خوشحالیم از حضور ایشان. به شخصه اگر قرار باشد که خواسته و خواهشی از ایشان داشته باشم و امیدوارم از این تریبون صدایم به ایشان برسد؛ به عنوان وزیر ورزش امیدوارم به بحث ساختاری و سخت افزاری فوتبال ورود کنند. می‌دانم که ایشان به شرایط فوتبال ما بسیار اشراف دارند و چند سال در باشگاه ملوان از مدیران بسیار توانمند بودند.

ویدئو: 351531

وی افزود: فکر می‌کنم در دو بازی گذشته ما همه دیدند که چقدر از اشتباهات داوری متضرر شدیم و خواسته‌ام از ایشان این است که برای بحث وی‌ای‌آر و اجرای عدالت برای همه تیم ها یک نظارت ویژه‌ای داشته باشد، می‌دانم بدون این صحبت‌ها هم قطعا به این مسئله ورود خواهند کرد.

او با گلایه از وضعیت موجود ادامه داد: نبود وی ای آر در همه ورزشگاه‌ها خیلی ناعادلانه است و این جدولی که قرار است در لیگ ما بعد از یک فصل ارزیابی شود، جدول ناعادلانه‌ای خواهد بود. اصلا اینکه فقط در دو بازی خاص وی‌ای‌آر وجود داشته باشد و بقیه تیم‌ها فقط نظاره‌گر باشیم مطمئناً خیلی حق ما ضایع خواهد شد و از روح جوانمردی و سلامت این رقابت کم می‌شود. وی ای آر یا برای همه باشد، اگر هم قرار است نباشد، برای همه نباشد. ما در این دو بازی متضرر شدیم و امیدوارم که در بازی فردا بتوانیم بازی خوبی شاهد باشیم.

او در خصوص بازی فردای تیمش مقابل ملوان گفت: تیم ملوان تیم بسیار خوبی است. به آقای زارع هم تبریک میگویم. جایشان در لیگ برتر خیلی خالی بود؛ برای این تیم زحمت کشیدند و زمانی که ملوان لیگ یک بود، هیچکس برای برگرداندن این تیم به لیگ برتر مثل ایشان نتوانسته بود پرقدرت کار کند و همچنین در سالی که در لیگ برتر حضور داشتند در دو بازی هم نشان دادند که تیم بسیار خوبی هستند و بازی فردا مطمئناً تاکتیکی و سخت خواهد بود.

اخباری در خصوص چمن زمین ورزشگاه سیروس قایقران اضافه کرد: ورزشگاه زمین انزلی هم آن چیزی که من بازی با گل گهر دیدم شرایط جالبی  نداشت و امیدوارم بهتر شده باشد. دو تیم روی زمین بازی میکنند و امیدوارم فوتبال خوبی ارائه دهیم.

او در پایان در خصوص شرایط تیمش گفت: با توجه به شرایطی که یک دفعه‌ای قرار شد در ایام کوتاهی بدنسازی داشته باشیم، فردا تعداد زیادی از بازیکنان را در اختیار نداریم؛ رضا محمودآبادی، سعید محمدی و حجت صدقی که بازی قبلی مصدوم شد و داور متاسفانه بازیکن خاطی را اخراج نکرد و رضا دهقان چهار بازیکن ما هستند که فردا به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها