کد خبر : 2065704 | 08 شهریور 1403 ساعت 19:59 | 92.4K بازدید | 13 دیدگاه

صعود بدون حتی یک شکست؛

ثبت یک رکورد تاریخی برای والیبال ایران

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان به جمع 16 تیم برتر راه یافت.

ثبت یک رکورد تاریخی برای والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال جهان از روز (چهارشنبه هفتم شهریور) به میزبانی شهر شانگلو چین آغاز شد.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نویی) هر سه هم‌گروهی خود آمریکا، استرالیا و تایلند را شکست داد تا به عنوان سرگروه E مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود و رکوردی تاریخی از خود به ثبت برساند.

ملی‌پوشان ایران از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه هشتم شهریور) به مصاف حریف آمریکایی رفتند و دو بر یک به پیروزی رسیدند تا به سومین پیروزی خود دست یافته و بدون شکست راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

اکبرزاده و قلعه‌نویی با امتیازات 21 بر 19، 13 بر 21 و 15 بر 12 حریف آمریکایی خود را مغلوب خود کردند و نخستین شکست این حریف قدرتمند در قهرمانی زیر 19 سال جهان را رقم زدند.

استقبال خوبی از سوی چینی‌ها برای تماشای این مسابقه شده بود و تماشاگران پرتعداد این دیدار اطراف زمین محل برگزاری مسابقات به تشویق دو تیم پرداختند.

پیش از این ایران در سال 2016 موفق به کسب جایگاه هفدهم مشترک شده بود و حضور در بین 16 تیم برتر در سومین حضور زیر 19 ساله‌ها در قهرمانی جهان رکورد خوبی برای ملی‌پوشان کشورمان است.

مسابقه تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران در مرحله یک هشتم نهایی فردا (جمعه نهم شهریور) برگزار خواهد شد. زمان برگزاری و حریف کشورمان در این دیدار پس از پایان مسابقات مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

عبدالروئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری به عنوان مربی و آنالیزور و سیدپوریا نعیمی به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال ساحلی در رقابت‌ها هستند.

دیدگاه‌ها