کد خبر : 2065689 | 08 شهریور 1403 ساعت 21:15 | 100.5K بازدید | 293 دیدگاه

زیباترین نمایش از جوخه پرستاره

هوادار صفر - تراکتور 4: پا روی گاز تا صدر جدول!

تراکتور تبریز با ارائه یک بازی فوق‌العاده و چشم‌نواز با چهار گل هوادار را در تهران شکست داد.

هوادار صفر - تراکتور 4: پا روی گاز تا صدر جدول!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار تهران در هفته سوم لیگ برتر، در ورزشگاه شهر قدس میزبان تیم تراکتور تبریز بود. این دیدار با حضور پنج هزار هوادار تراکتوری برگزار شد تا شاگردان اسکوچیچ احساس غربت نداشته باشند.

تراکتور که هفته گذشته در یک بازی فوق حساس مقابل پرسپولیس در خانه و آن هم در دقایق پایانی متوقف شده بود، با توپ پر به تهران آمد و با به راه انداختن جشنواره گل، با نتیجه چهار بر صفر هوادار تهران را شکست داد.

ویدئو: 351563

شاگردان جوان مهدی رحمتی در اوایل بازی و در شرایطی که تراکتور نبض بازی را در دست گرفته بود تلاش می‌کردند دروازه خود را بسته نگه دارند اما در نهایت حرکت خوب مهدی هاشم‌نژاد منجر به گل اول بازی شود و تراکتور برنده به رختکن رفت.

بازی خوب شاگردان اسکوچیچ در نیمه دوم عالی شد و آنها با میل تمام نشدنی به سمت دروازه هوادار یورش می‌بردند و با ارائه بازی روان، ترکیبی و چشم‌نواز سه بار در این نیمه به گل دست یافتند.

2074378

تومیسلاو اشترکالی زننده گل دوم تراکتور بود و گل‌های سوم و چهارم این تیم را نیز امیرحسین حسین‌زاده با شوت‌های مهار نشدنی به ثمر رساند. تراکتوری‌ها در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند که فقط چهارتای آنها به تور دروازه هوادار نشست.

شاگردان جوان مهدی رحمتی در این بازی خانگی هیچ حرفی برای گفتن مقابل تیم پرستاره تراکتور نداشتند و حتی تلاش‌های آنها برای سبک‌تر شدن شکست‌شان هم بی‌نتیجه ماند و با دست خالی زمین را ترک کردند‌.

تراکتور با این پیروزی فوق‌العاده هفت امتیازی شد و خط و نشان بزرگی برای قرارگیری در صدر جدول کشید و همچنین کیفیت بالای خود را در این مسابقه به رخ کشید.


هفته سوم لیگ برتر/ ورزشگاه شهر قدس تهران/ تماشاگر: پنج هزار نفر/ پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: حمیدرضا افشون، محسن بابایی، شبیر بهروزی ناظر: سیداحمد صالحی


ترکیب هوادار
آرشا شکوری | صائب محبی | مرتضی منصوری | میثم تهی‌دست | میلاد خدایی | مصطفی احمدی | دانیال ماهینی (۶۰-محمد دیندار) | عرفان منصوری | مهدی گودرزی (۶۷-داریوش شجاعیان) | پیمان رنجبری (۸۰-محمدحسین زواری) | علی فتحی (۶۰-مهدی ترکمان)

ترکیب تراکتور 
علیرضا بیرانوند | شجاع خلیل‌زاده | عارف آقاسی | دانیال اسماعیلی‌فر | محمد نادری | ایگور پوستونسکی | ریکاردو آلوز | مهدی هاشم‌نژاد (۷۳-چیکالشی) | مهدی ترابی (۹۰-مهدی عبدی) | امیرحسین حسین‌زاده  | تومیسلاو اشترکالی (۸۶-سیدمهدی حسینی)


⚽️شرح گل:

هوادار صفر-تراکتور یک (دقیقه ۳۰: مهدی هاشم‌نژاد): امیرحسین حسین‌زاده با یک استوپ سینه خوب توپ را به مهدی هاشم‌نژاد داد و این بازیکن با حرکت پا به توپ و شوت پای چپ زیبا دروازه آرشا شکوری را باز کرد.

ویدئو: 351546

هوادار صفر-تراکتور دو (دقیقه ۵۸: تومیسلاو اشترکالی): ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه با کنترل سینه امیرحسین حسین‌زاده به تومیسلاو رسید و شوت او ابتدا به مدافعان پرتعداد هوادار خورد اما در برگشت خود این بازیکن با سماجت شوت دومش را زد تا تراکتور به گل برسد.

ویدئو: 351555

هوادار صفر-تراکتور سه (دقیقه ۷۵: امیرحسین حسین‌زاده): حرکت دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست با پاس او به محوطه جریمه همراه شد و امیرحسین حسین‌زاده با چند قدم حرکت یک شوت عالی زد و دروازه هوادار را برای بار سوم فرو ریخت.

ویدئو: 351558

هوادار صفر-تراکتور چهار (دقیقه ۸۵: امیرحسین حسین‌زاده): ارسال فوق‌العاده پای چپ ریکی آلوز به دهانه دروازه با شوت سرضرب و فوق‌العاده امیرحسین حسین‌زاده به گل چهارم تبدیل شد.

ویدئو: 351561

🟡اخطارها:

هوادار: میثم تهی دست ('5)

تراکتور:ریکاردو آلوز ('81)


لحظات حساس:

دقیقه ۱۶: بازیکنان هوادار به قلب خط دفاع تراکتور زدند که شوت علی فتحی تحت فشار بازیکنان تراکتور از بالای دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۲۴: پاس خوب ترابی فرصت خوبی برای هاشم‌نژاد خلق کرد و حرکت در عرض و شوت او توسط آرشا شکوری مهار شد.

دقیقه ۳۹: خروج موفق شکوری در تقابل با محمد نادری فرصت خطرناکی ایجاد کرد که توپ نفس‌گیر به کرنر رفت.
دقیقه ۱+۴۵: ضربه فنی و خطرناک ریکاردو آلوز با برخورد به مدافع هوادار نفس‌گیر به کرنر رفت.

دقیقه ۵۴: ضربه سر خطرناک حسین‌زاده، روی ارسال خوب دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ۶۰: ضربه پای راست دانیال اسماعیلی‌فر خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت‌.

دقیقه ۶۳: ضربه پای راست تهی دست روی ارسال کرنر نفس‌گیر از کنار دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.
دقیقه ۷۲: ضربه چیپ حسین‌زاده عرض خط دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: شوت سنگین ریکاردو الوز به تیرک افقی دروازه هوادار برخورد کرد.


⭕️حواشی

* سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم هوادار قبل از شروع بازی از قسمت‌های مختلف چمن ورزشگاه شهر قدس بازدید کرد و نسبت به کیفیت چمن معترض بود.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم تراکتور پس از ورود به زمین با حالت کنایه نسبت به شرایط ورزشگاه شهر قدس، گفت: اینجا میزبان بازی‌های لیگ نخبگان آسیاست؟!

* شجاع خلیل‌زاده و داریوش شجاعیان بازیکنان دو تیم تراکتور و هوادار نسبت به شدت نور بالای جایگاه تماشاگران اعتراض کردند که پس از شروع بازی مسئولان ورزشگاه پروژکتورها را خاموش کردند.

* سعید الهویی، آلن دینکا و هومن افاضلی از اعضای کادر فنی تیم ملی برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند.

* خبرنگارانی که برای پوشش خبری بازی هوادار - تراکتور در ورزشگاه شهدای شهرقدس حضور داشتند، به شرایط جایگاه خبرنگاران معترض بودند.

* علیرضا بیرانوند و مهدی رحمتی قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با هم داشتند.

*در ابتدای بازی ترابی، بیرانوند، شجاع، و نادری به سمت مهدی رحمتی، سرمربی هوادار رفتند.

*کمتر از 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه هستند که اکثرشان هوادار تراکتور هستند و حدود 200 نفر تیم هوادار را تشویق می‌کنند.

2074350

*این بازی بدون وی‌ای‌آر در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود.

*این مسابقه اولین بازی با تماشاگر این فصل در تهران است.

*تراکتوری‌ها با استقبال هواداران آذری زبان در شرایط مشابه با یک ورزشگاه خانگی بازی می‌کردند.

*امیرحسین حسین‌زاده ستاره تراکتور در این مسابقه در شادی‌های پس از گل حضور پررنگی داشت.

*اشترکالی مهاجم کروات که گل دوم تیمش در این مسابقه را به ثمر رساند، بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود در لیگ برتر فوتبال ایران با فریادی بلند به سمت میانه میدان و مقابل هواداران تراکتور روی زمین لیز خورد.

*دراگان اسکوچیچ در این مسابقه از شیکالچی مهاجم جدید خود نیز استفاده کرد.

2074423

*ریکاردو آلوز در دقایق پایانی بازی بعد از زدن توپ مرتضی منصوری به طرز عجیبی از طرف داور با کارت زرد جریمه شد در حالی که به نظر نمی‌رسید مرتکب خطایی شده باشد.

*در نیمه اول میان نیمکت دو تیم درگیری مختصری صورت گرفت و مهدی رحمتی به شدت به یکی از نیمکت نشینان تراکتور اعتراض می‌کرد.

*دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتوری‌ها در طول مسابقه و در پایان آن به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

*کادر فنی هوادار پس از دریافت گل سوم با تب و تاب کمتر و از روی نیمکت مسابقه را دنبال کردند.

*هر دو تیم در این مسابقه با پیراهن اول خود بازی کردند که بازی با این پیراهن برای تراکتور آمد داشت.


بهترین بازیکن: امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز و دانیال اسماعیلی‌فر از تراکتور در این بازی فوق‌العاده عمل کردند. حسین‌زاده علاوه بر دبلش روی دو گل دیگر تراکتور هم تاثیر مستقیم داشت. همچنین دانیال و آلوز نیز با دادن پاس گل در این بازی درخشیدند.

اتفاق ویژه: استقبال بسیار خوب آذری زبان‌های کرج و شهر قدس و تشویق شدید تراکتور در 90 دقیقه بازی اتفاق خاص این بازی بود که کار را برای هوادار در خانه سخت کرده بود‌. حدود 5 هزار هوادار با شور و حرارت خاصی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

دیدگاه‌ها