کد خبر : 2065678 | 09 شهریور 1403 ساعت 01:25 | 59.5K بازدید | 44 دیدگاه

111 جایزه با حضور رونیکس و مهمانان ویژه در استودیو

معرفی برنده جایزه میلیاردی ورزش سه

ورزش سه، آنتن و رونیکس در برنامه‌ای پربیننده به جمع کثیری از برندگان پیش‌بینی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ جایزه دادند.

معرفی برنده جایزه میلیاردی ورزش سه

به گزارش ورزش سه، استودیوی مجلل آنتن امروز میزبان دو ستاره سابق فوتبال ایران بود. سهراب بختیاری‌زاده (بازیکن سابق تیم ملی و استقلال) و همچنین محسن خلیلی (آقای گل محبوب و سابق فوتبال ایران و مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس). این دو میهمان آرش ظلی‌پور، مجری ویژه برنامه آنتن و ورزش سه برای تعیین برندگان مسابقه بزرگ پیش‌بینی رونیکس برای یورو ۲۰۲۴ بودند.

در این برنامه جالب که با صحبت میهمانان و سوالات مجری آغاز شد، در ابتدا ۱۰ برنده ps5 از روی شماره قرعه‌کشی شدند و سپس ۱۰۰ برنده وسایل و پک‌های اهدایی جذاب رونیکس نام‌شان از بین ۳۹۰ هزار نفر درآمد و در نهایت یک پژوی ۲۰۷ به بهترین پیش‌بینی‌کننده رقابت‌های یورو تعلق گرفت. میلاد نصیری، یک هوادار استقلال که با همکاری برادر و رفقا بالاترین امتیاز را در پیش‌بینی رقابت‌های یورو به دست آورده و در این برنامه روی خط آمد تا رسما به عنوان برنده جایزه بزرگ مسابقه پیش‌بینی رونیکس در ورزش سه انتخاب بشود.

ویدئو: 351503

در این بین سهراب بختیاری‌زاده و محسن خلیلی نیز با صحبت‌هایی جالب و ذکر خاطراتی که برخی از آنها برای اولین بار به زبان می‌آوردند، به این برنامه جلوه خاصی بخشیدند تا هزاران بیننده این شوی تلویزیونی که مستقیما از آنتن پخش می‌شد و در اینستاگرام رونیکس نیز قابل مشاهده بود، از دیدن یک برنامه جالب سیراب بشوند.

2074267

این دو چهره محبوب هواداران فوتبال ایران درباره موضوعاتی مثل مقایسه نسل‌های مختلف فوتبال ملی، شرایط استقلال و پرسپولیس، نحوه رشد بازیکنان، تفاوت مهاجمان دیروز و امروز و همچنین عملکرد فنی سرمربیان دو باشگاه پرطرفدار نظرات خود را مطرح کردند.

قرار است برندگان که نام آنها از طریق قرعه‌کشی امروز درآمده، در تماس با ورزش سه و آنتن جوایز خود را به مرور دریافت کرده و لذت پیش‌بینی‌های درست خود را از رقابت‌های یوروی گذشته ببرند. همچنین برنده جایزه بزرگ این رقابت، پژو ۲۰۷ خود را تحویل خواهد گرفت. میلاد نصیری اعلام کرد این جایزه را به همسرش تقدیم خواهد کرد. او که با ۳۰۷ امتیاز بالاتر از سایرین، بیشترین پیش‌بینی نتیجه درست را در یوروی گذشته داشت، با این جایزه میلیاردی بعدازظهر ویژه‌ای را سپری کرد.

2074269

دیدگاه‌ها