کد خبر : 2065671 | 08 شهریور 1403 ساعت 18:21 | 17.7K بازدید | 7 دیدگاه

زوج ترسناک قهرمان المپیک علیه قهرمانی ایران

دو ستاره‌ای که قهرمانی نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا را به خطر می‌اندازند.

زوج ترسناک قهرمان المپیک علیه قهرمانی ایران

به گزارش "ورزش سه"، جام باشگاه‌های آسیا از چند روز دیگر در شهر یزد برگزار خواهد شد و ده تیم حاضر در رقابت‌ها برای کسب بهترین نتیجه به مسابقات خواهند آمد.

یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این دوره  تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی است که توانسته با خرید دو ستاره فرانسوی شانس بزرگی برای خود دست و پا کند.

اروین انگاپت و ژان پاتری دریافت کننده قدرتی و قطر پاسور تیم ملی والیبال فرانسه که همین چند روز پیش توانستند عنوان قهرمانی المپیک را کسب کنند و در پست‌های خود بهترین شوند حالا به یزد خواهند آمد تا یک قهرمانی دیگر را به کارنامه‌ افتخارات خود اضافه کنند.

این زوج ترسناک اگر همان آمادگی المپیک پاریس را همچنان داشته باشند بدون شک می‌توانند مانع قهرمانی تیم‌های فولاد سیرجان و شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا شوند و با توجه به اینکه انتقال آنها رسمی شده است کادر فنی دو تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها، باید روی آنالیز کردن این دو ستاره فرانسوی وقت بیشتری بگذارند و اجازه ندهند عدم قهرمانی باشگاه‌های ایرانی در این تورنمنت به دو سال برسد.

2074253

البته هنوز لیست تیم‌های الریان قطر و نماینده‌ عراق نیز اعلام رسمی نشده که این دو تیم هم می‌توانند شگفتی‌ساز رقابت‌ها شوند.

دیدگاه‌ها