کد خبر : 2065666 | 08 شهریور 1403 ساعت 17:58 | 9.2K بازدید | 14 دیدگاه

۴ پرسپوليسی نساجی به دنبال اولین برد

نساجی در دیداری حساس فردا در خانه برابر گل‌گهر سیرجان قرار خواهد گرفت و ساکت امیدوار به کسب اولین برد فصل تیمش است.

۴ پرسپوليسی نساجی به دنبال اولین برد

به گزارش “ورزش سه”، نساجی که طی دو بازی ابتدایی یک امتیاز کسب کرده، فردا در خانه و با حمایت هوادارانش چشم به جدال سخت مقابل گل‌گهر سیرجان دوخته تا اولین برد فصل خود را کسب کند.

آنها هفته گذشته با تعویض‌های طلایی ساکت الهامی موفق شدند در ثانیه‌های پایانی برابر آلومینیوم در اراک به اولین امتیاز فصل خود دست یابند و اکنون در دومین بازی خانگی به کسب امتیازی دیگر امیدوار هستند.

در این بازی در کنار دیگر بازیکنان تاثیرگذار نساجی قائمشهر، مطمئنا امید ساکت الهامی بیشتر به بازیکنان باتجربه‌تر خود است؛ نفراتی مثل سعید آقایی، سیامک نعمتی، محمد عباس‌زاده و حامد پاکدل با سابقه بازی در پرسپوليس و تجربه بالایی که دارند، باید دید در این بازی حساس چه نمایشی خواهند داشت.

آقایی تحت نظر ساکت الهامی بار دیگر روند رو به رشدی را دنبال می‌کند و سیامک نعمتی نیز در دیدار قبلی توانست عملکردی درخشان از خود به جا بگذارد.

عباس‌زاده هم اولین گل فصل نساجی را به نام خود کرد و برای کسب محبوبیت بیشتر در بین هواداران قائمشهری چشم به گل‌های بعدی و حساس دوخته و پاکدل نیز در تجربه جدیدش امیدوار است در قائمشهر نیز رزومه موفقی را به نام خود کند.

2071385

باید دید ساکت الهامی که برایش این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است با مربع پرسپولیسی‌اش و دیگر نفرات تاثیرگذار نساجی قادر خواهد بود اولین سه امتیاز فصل را در قائمشهر و با حمایت پرشور هواداران این تیم کسب کند؟

دیدگاه‌ها