کد خبر : 2065664 | 08 شهریور 1403 ساعت 18:10 | 22.8K بازدید | 70 دیدگاه

برای بازگرداندن فولاد به نقشه مدعیان

مقابله با استقلال، اولین اقدام جدی یحیی در اهواز!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید بازیکنان فولاد انگیزه بسیار زیادی برای تقابل با پرسپولیس دارند و فقط باید در این بازی متمرکز باشند.

مقابله با استقلال، اولین اقدام جدی یحیی در اهواز!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد خوزستان این هفته تقابل خاصی با تیم سابقش پرسپولیس دارد. او که افتخارات زیادی با سرخ‌ها کسب کرده بود حالا می‌خواهد مانع اولین پیروزی پرسپولیسی‌ها شود. صحبت‌های او را در کنفرانس خبری می‌خوانید:

ویدئو: 351511

*حس خوبی از بازیکنان فولاد گرفتم
تشکر می‌کنم از شمس آذر و شهر قزوین بابت میزبانی. از اینکه در کنار مردم خوب قزوین هستیم خوشحالیم. بازی کردن مقابل همه مدعی‌ها واقعا سخت است و اگر پرسپولیس باشد سخت‌تر است. قطعا بازی ساده‌ای نیست و تیم حریف تنوع خوب حمله‌ای دارد و بازیکنان تاثیرگذار و خوبی در بخش هجومی دارد. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین هفته‌های لیگ‌مان را باید سپری کنیم. از این طرف تیم ما انگیزه زیادی دارد و باتوجه به تغییراتی که داشتیم و بازی که انجام دادیم، حس خوبی به بازیکنانم داشتم. باانگیزه دو بازی قبلی را پشت سر گذاشتیم. راجع‌به بحث‌های فنی بعد از بازی بیشتر می‌شود صحبت کرد اما امیدوارم در مجموع بازی قشنگی باشد و هواداران از بازی لذت ببرند.

*در لیگ بی‌خانمان‌ها به جای تهران به قزوین آمدید تا مقابل تیم محبوب‌تان قرار بگیرید. ارزیابی‌تان از پرسپولیس گاریدو چیست؟
صحبت‌های زیادی راجع‌به زیرساخت‌ها و سخت‌افزاری داشتیم که کلا باشگاه‌های ما مشکل دارند. این مشکلات قابل پیش‌بینی بود. توجه خیلی کم بوده نسبت به زیرساخت‌ها و کار را سخت کرده است. قطعا بازی کردن با پرسپولیس در آزادی خیلی سخت‌تر است و در خانه شرایط خیلی بهتری را دارند‌. و این کار را برای استقلال، سپاهان و پرسپولیس سخت کرده که بتوانند بازی‌های‌شان را بیرون از خانه انجام دهند.

*سال‌هاست با پرسپولیس خاطره دارید. این کار را سخت نمی‌کند؟
شرایط فوتبال است و قرار نیست یک مربی همیشه باشد. این جابه‌جایی‌ها طبیعت فوتبال است و بازی کردن مقابل تیم سابقم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم بازی خوبی شود و از فوتبال بازی کردن لذت ببریم.

2071417

*وضعیت تیم‌تان چطور است؟
ما یک مصدوم داریم آقای شیمبا و بقیه آماده بازی هستند.

*زمین بازی فردا؟
هنوز ندیدم ولی پارسال بازی کردیم. بیس زمین بد نیست در شروع فصل.

*از این ورزشگاه خاطره خوبی دارید. به نظرتان تماشاگران بازی خوبی از تیم‌تان می‌بینند؟
در بحث تمرینی تمام تلاش‌مان را کردیم و یک بخش بزرگی از برنامه‌ها برمی‌گردد به تمرکز و انرژی بازیکنان. مربی هم در خلال مسابقه با صحبت‌ها و تعویض‌هایش تاثیرگذار است. احساسم این است که فردا با انگیزه بالایی بازی می‌کنیم.

*سه هفته بازی‌های لیگ تعطیل خواهد شد و آیا بازیکن می‌گیرید؟
دو هفته فرصت داریم و جای خالی هم داریم ولی الان ضروری نیست باتوجه به بازی حساس فردا راجع‌به آن صحبت کنم.

*استوری ورود ممنوع برای فولاد آرنا گذاشته بودید. 
مشکلاتی سر این داستان به وجود آمد. خواستیم که شأن و جایگاه منزلت باشگاه ما حفظ شود. دوست داریم تعامل خوبی با همه باشگاه‌ها داشته باشیم ولی تعامل باید دو طرفه باشد. امیدوارم آنجا بازی خوبی انجام شود اما این ورزشگاه با توجه به چمن نرمی که دارد، ظرفیت هر هفته برگزاری بازی را ندارد. نگرانی بیشتر راجع‌به زمین چمن است و اتفاقاتی که افتاد به حفظ شأن باشگاه برمی‌گردد.

2067098

*آیا در فولاد هم ابزار بازی مالکانه را دارید؟
بازی مالکانه احتیاج به زمان دارد. خودم دوست دارم صاحب توپ و زمین باشیم ولی این کار زمان‌بر است اما می‌توانیم مقابل پرسپولیس هم مالک باشیم. بازیکنانی داریم که حفظ توپ خوبی دارند اما برای این کار نیاز به تمرکز بالایی داریم. حریف فضای کمتری می‌دهد و باید زود تصمیم بگیریم و آمادگی تحت فشار قرار داشتن را داشته باشیم.

*پرسپولیس بلزیکنان خوبی مثل ترابی و بیرانوند را از دست داده.
بازیکنانی رفتند و خب بازیکنان جدید هم آمدند و توانستند جای آنها بازیکنان خوبی بگیرند. بیس و اساس این تیم حفظ شده و فکر نمی‌کنم بخواهد تاثیر بگذارد چون مهره‌های خوبی جذب کردند‌.

دیدگاه‌ها