کد خبر : 2065649 | 08 شهریور 1403 ساعت 16:38 | 23.6K بازدید | 51 دیدگاه

واکنش سرمربی ایران به شکست تلخ مقابل ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران گفت: هدفمان قهرمانی جهان بود، اما این اتفاق رخ نداد و این مسئله ناراحت‌کننده است.

واکنش سرمربی ایران به شکست تلخ مقابل ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران در دیداری نزدیک و تماشایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان سه بر دو مغلوب ایتالیا شد و از صعود به جمع چهار تیم برتر قهرمانی جهان بازماند.

آرش صادقیانی پس از این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی نزدیک و جذابی با ایتالیا داشتیم. در مجموع عملکردمان در طول بازی خوب بود. متاسفانه در ست چهارم تمرکزمان را از دست دادیم و مغلوب حریف شدیم.

وی افزود: ایتالیا تیم خطرناکی است و با برنامه و طبق آنالیز حریفش بازی می‌کند، اما توانستیم برنامه‌های این تیم را دچار مشکل کنیم. حریف با سرویس‌های خوبی که زد دریافت ما را دچار مشکل کرد و کار برایمان دشوار شد.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران در پایان عنوان کرد: این بازی در حد فینال بود و ما همه تلاشمان را انجام دادیم تا ایتالیا را شکست دهیم. هدفمان قهرمانی در این رقابت‌ها بود اما این اتفاق رخ نداد و این موضوع ناراحت‌کننده است. امیدوارم این شکست درسی برای ما و بازیکنان باشد که دیگر احساسی عمل نکنیم و تا بازی تمام نشده تمرکزمان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها