کد خبر : 2065642 | 08 شهریور 1403 ساعت 15:50 | 10.9K بازدید | 101 دیدگاه

استقلال به‌دنبال تکرار پیروزی فصل قبل

نکونام از اهواز فقط سه امتیاز را می‌خواهد

استقلال در تلاش است تا بتواند امروز با کسب سه امتیاز دیدار با همنام خوزستانی خود، به روند کسب پیروزی بازگردد.

نکونام از اهواز فقط سه امتیاز را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال تهران امروز با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف استقلال خوزستان می‌رود، در دیداری که آخرین تقابل دو تیم در اهواز با پیروزی یک بر صفر استقلال تهران و گلزنی گوستاوو بلانکو به پایان رسید. اما در بازی امروز، بلانکو به دلیل مشکلات مربوط به سقف بودجه و ثبت نشدن قراردادش غایب است، و این غیبت فشار بیشتری بر دیگر بازیکنان استقلال وارد می‌کند تا جای خالی او را پر کنند.

استقلال تهران فصل جاری را با پیروزی برابر شمس آذر آغاز کرد، اما در هفته دوم علی‌رغم نمایش هجومی و خوبی که برابر ملوان ارائه داد، موفق به کسب پیروزی نشد و به نتیجه تساوی دست یافت. این تیم که امسال کاملاً برای قهرمانی بسته شده است، به امتیازات هفته‌های ابتدایی نیاز دارد تا از تکرار اتفاقات فصل گذشته جلوگیری کند؛ فصلی که سه هفته مانده به پایان لیگ، صدرنشینی و قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کردند. این موضوع باعث شده تا شاگردان جواد نکونام با انگیزه‌ای دوچندان وارد این بازی شوند.

2074183
2074184

جواد نکونام، سرمربی استقلال، که سال‌ها در اهواز با تیم فولاد خوزستان افتخارات زیادی کسب کرده، امروز به شهر دوم خود بازگشته است تا تیمش را برای کسب سه امتیاز حیاتی هدایت کند. او به خوبی از اهمیت این بازی آگاه است و می‌داند که کسب سه امتیاز می‌تواند روحیه تیم را برای ادامه فصل بالا ببرد، به ویژه با توجه به تعطیلات پیش‌روی فیفادی.

نکونام و تیمش به دنبال این هستند که با پیروزی در این بازی، با دست پر به تعطیلات بروند و نشان دهند که این فصل با عزمی جدی‌تر و هدفی مشخص‌تر به دنبال قهرمانی هستند. استقلال تهران می‌خواهد با برد در اهواز، از همان ابتدا فاصله‌اش با رقبا را حفظ کند و با قدرت به سوی هدف نهایی خود که قهرمانی است، پیش برود.

دیدگاه‌ها