کد خبر : 2065641 | 08 شهریور 1403 ساعت 15:36 | 27.9K بازدید | 17 دیدگاه

گارسیا جای رمزدیل

فشار بی‌رحمانه آرسنال برای جذب گلر اسپانیایی

آرسنال می‌خواهد هر طور شده خوان گارسیا، گلر اسپانیول، را جانشین آرون رمزدیل کند اما هنوز نتوانسته با اسپانیول به توافق مالی برسد.

فشار بی‌رحمانه آرسنال برای جذب گلر اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، خوانما لوپز، ایجنت خوان گارسیا، گلر اسپانیول، خبر رسیدن پیشنهاد 20 میلیونی آرسنال را تایید کرد و اینکه انگلیسی‌ها برای جذب گارسیا شدیدا فشار می‌آورند، اما اسپانیول فقط روی بند فسخ او اصرار دارد.

فشار بی رحمانه آرسنال برای خوان گارسیا در ساعات پایانی انتقالات ادامه دارد. آنها دروازه‌بان اسپانیول را می‌خواهند ولی اسپانیول روی موضع قبلی خود مانده و در صورت دریافت 30 میلیون یورو راضی به فروش خوان گارسیا خواهد شد.

آرسنال حتی قبلاً پیشنهاد رسمی برای خوان گارسیا ارائه کرده و به توافق شخصی نیز رسیده اما مانع اصلی باشگاه اسپانیول است.

2074181

رقمی که توپچی‌ها در نظر گرفته‌اند با بند فسخ 30 میلیون یورویی دروازه‌بان کاتالان فاصله زیادی دارد. طبق این اطلاعات، پیشنهاد آرسنال با احتساب پاداش به 20 میلیون یورو خواهد رسید. اما هر اتفاقی ممکن است در ساعات پایانی بازار بیفتد و انتظار می‌رود فضا پرتنش باشد. 

آرسنال روز چهارشنبه انتقال رمزدیل به ساوتهمپتون را نهایی کرد، بنابراین جای دروازه‌بان دوم در حال حاضر پس از داوید رایا، ملی پوش اسپانیایی، خالی است. باید دید توپچی‌ها تا فردا خوان گارسیا را جذب خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها