کد خبر : 2065640 | 08 شهریور 1403 ساعت 15:24 | 38.2K بازدید | 16 دیدگاه

امروز و فردا چند نفر دیگر می‌روند

انریکه به هدفش رسید: پاکسازی کامل در پاریس

روند خروجی‌های پی‌اس‌جی در شرف نهایی شدن است و باشگاه پاریسی توانسته بازیکنان مازاد لوئیس انریکه را به تیم‌های دیگر انتقال دهد.

انریکه به هدفش رسید: پاکسازی کامل در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن قبل از پایان بازار انتقالات چندین فروش خود را نهایی خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که آیا آنها برای تقویت خود نیز اقدام به خرید خواهند کرد یا خیر.

کمتر از دو روز تا پایان بازار باقی مانده است و پاری سن ژرمن باید در مدت زمانی رکوردشکن تیم را از بازیکنان مازاد انریکه خلاص کند. لوئیس انریکه قبلاً به تعدادی از بازیکنان اطلاع داده است که به آنها نیاز ندارد و وظیفه لوئیس کامپوس، مدیرر ورزشی باشگاه، است که تیم جدیدی برای آنها پیدا کند. مانوئل اوگارته اولین کسی است که چمدان‌های خود را بسته و قراردادی 60 میلیون یورویی، 50 میلیون ثابت و 10 میلیون پاداش با با یونایتد امضا خواهد کرد.

ستاره ارگوئه‌ای تابستان گذشته با همین مبلغ وارد پی‌اس‌جی شد و شروع خوبی هم داشت، اما رفته رفته از ایده‌های انریکه خارج شد.

یکی دیگر از کسانی که مجبور به ترک شده است نوردی موکیله است. این مدافع که دو سال پیش با مبلغ 12 میلیون یورو به پی‌اس‌جی پیوست، دیروز به آلمان و این بار به لورکوزن بازگشت اما قرارداد او قرضی و بدون بند خرید است.

میلان اشکرینیار، کارلوس سولر و دانیلو هم کسانی هستند که ممکن است طی چند ساعت آینده پاری سن ژرمن را ترک کنند. اولی هنوز پیشنهاد النصر را نپذیرفته است. باشگاه سعودی با پاریسی‌ها برای جذب او به توافق رسیده است. نفر دوم همچنان منتظر است تا پی‌اس‌جی و وستهم بر سر انتقال او که می‌تواند حدود 25 میلیون یورو باشد به توافق برسند، اما تنها دو روز دیگر به بازار نقل و انتقالات باقی مانده است.

سومین نفر، دانیلو، بازیکن کلیدی پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر است که توسط لوئیس انریکه در طول پیش فصل کنار گذاشته شد. مدافع پرتغالی هفته‌ها پیش پیشنهادی از پورتو داشت ولی انتقالش محقق نشد. او از عربستان نیز پیشنهاد داشت که رد کرد ولی می‌داند که فقط دو روز برای جدایی از پاریس وقت دارد.

دیدگاه‌ها