کد خبر : 2065632 | 08 شهریور 1403 ساعت 14:45 | 41K بازدید | 34 دیدگاه

هیچ خبری از ستاره هلندی نیست

دی‌یونگ خشم بارسلونا را بیشتر کرد!

در باشگاه بارسلونا به شدت از فرانکی دی‌یونگ عصبانی هستند. او حاضر به جراحی نشده بود و حالا که برنال مصدوم شده، خبری از بازگشت او هم نیست.

دی‌یونگ خشم بارسلونا را بیشتر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هیچ خبری از بازگشت فرانکی دی یونگ نیست آن هم در زمانی بارسلونا با از دست دادن مارک برنال که کل فصل دور از میدان خواهد بود، نیاز شدیدی به او دارد.

دی یونگ جانشین بالقوه‌ای برای سرخیو بوسکتس بود ولی او از زمان ال‌کلاسیکوی برگشت مصدوم است و نتوانسته به تمرینات برگردد. بارسا نسبت به بازگشت زودهنگام او نیز خوشبین نیست.

با غیبت برنال، بارسا حالا با یک دوراهی تاکتیکی مواجه است چون بازیکن خاصی برای آن پست کلیدی در تیم ندارد. کاسادو که قبلاً این نقش را در تیم دوم بارسا ایفا کرده بود، در دو بازی اخیر اعتماد مربی آلمانی را نداشت و از ظرافت فنی‌ای که برنال ارائه می‌داد نیز بی‌بهره است. به همین دلیل بارسا تلاشی ناامیدانه را برای جذب استفان بایچتیچ از لیورپول آغاز کرد ولی او راهی سالزبورگ خواهد شد.

بعد از مصدومیت 21 آوریل، پزشکان بارسا به دی یونگ جراحی را توصیه کردند ولی ستاره هلندی از جراحی خودداری کرد و انتخاب او درمان محافظه کارانه و کار با فیزیوتراپ‌ها بود. روشی که به وضوح جواب نداده و به همین دلیل در باشگاه بسیار عصبانی هستند.

دی یونگ جراحی نکرد چون می‌خواست در جام ملت‌های اروپا برای هلند در دسترس باشد، اما در نهایت مصدومیت او عود کرد و نتوانست در این مسابقات بازی کند. وضعیت مچ پای دی یونگ هنوز 100 درصدی نیست و دورنمای روشنی نیز برایش تصور نمی‌شود.

دیدگاه‌ها