کد خبر : 2065627 | 08 شهریور 1403 ساعت 14:18 | 74.9K بازدید | 32 دیدگاه

ایتالیا بلای ژاپن را سر ایران آورد

تیم زیر هفده سال ایتالیا هم کامبک زدن در عین ناامیدی را بلد است.

ایتالیا بلای ژاپن را سر ایران آورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های والیبال زیر هفده ساله‌های جهان، تیم ملی والیبال ایران در عین ناباوری در حالی که می‌رفت با نتیجه سه بر یک پیروز شود نتیجه را سه بر دو به ایتالیا واگذار کرد.

در این دیدار تیم ملی زیر هفده سال ایران دو بر یک از ایتالیا پیش بود و در ست چهارم نیز ۲۴ بر ۲۲ جلو بود، اما نتوانست این برتری را حفظ کند و با باخت در ست چهارم نتوانست در ست پنجم تمرکز خود را حفظ کند و برد و مرحله نیمه‌نهایی را دو دستی تقدیم به ایتالیا کرد تا بلایی که تیم بزرگسالان ایتالیا سر ژاپن آورد، این بار به نحوی دیگر در مقابل ایران تکرار کند.

تیم زیر هفده سال ایتالیا نشان داد همانند تیم بزرگسالان خود کامبک زدن را بسیار خوب بلد است. همین چند هفته پیش بود که تیم بزرگسالان ایتالیا در المپیک و در کمال شگفتی بازی باخته مقابل ژاپن را تبدیل به پیروزی کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در این مسابقه مانوئل زلاتانوف شانزده ساله با اصلیتی بلغاری و نوه هریستو زلاتانوف دیگر بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا، برای این تیم کولاک کرد و نقشی اساسی در پیروزی تیمشان داشتند. شاگردان آرش صادقیانی حالا باید برای رتبه‌های پنجم تا هشتم بجنگند.

دیدگاه‌ها