کد خبر : 2065626 | 08 شهریور 1403 ساعت 14:14 | 56.5K بازدید | 22 دیدگاه

به من گفت مربی خوبی می‌شوم

گواردیولا هشت سال زودتر من را بازنشسته کرد!

کلودیو براوو فاش کرد که پپ گواردیولا در سال 2016 به وی توصیه کرده بود تا مربیگری را جدی بگیرد.

گواردیولا هشت سال زودتر من را بازنشسته کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو بعد از دو فصل بازی در بارسلونا در تابستان 2016 راهی سیتی شد و چهار فصل نیز برای این باشگاه بازی کرد. او اخیرا و بعد از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال دنیا و کسب 22 جام باشگاهی و ملی از دنیای فوتبال بازنشسته شد ولی فاش کرد که می‌خواهد مربی شود و هدف اصلی او رسیدن به نیمکت تیم ملی شیلی است.

2074147

براوو در مصاحبه با ESPN گفت: «بله، من می‌خواهم روزی مربی شیلی شوم و این ماموریت را به خوبی انجام دهم. می‌دانم که سخت است و انتظارات هم بالا ولی هدف من این است که روزی سرمربی تیم ملی شوم. این رؤیای من است که از هشت سال پیش شروع شد.»

براوو ادامه داد: «وقتی به سیتی پیوستم، پپ گواردیولا من را به دفترش فراخواند و گفت، آینده را تجسم کن، باید از این و آن آگاهی داشته باشی زیرا پتانسیل باورنکردنی برای مربی شدن داری. من اول متحیر بودم و سپس با خنده گفتم، من حداقل هشت سال دیگر از دوران حرفه‌ای خودم پیش رو دارم، می‌خواهی من را بازنشسته کنی؟ اما حالا به حرف‌های آن روز او رسیده‌ام. این یک اشتباه از سوی من است که این راه را انتخاب نکنم و خیلی باید خودخواه باشم که مربیگری را تجربه نکنم. باید خوب فکر کنم و برای مربیگری وقت بگذارم. الان می‌خواهم به یک تور اروپا بروم تا با افرادی که به من در فوتبال کمک زیادی کردند، ملاقات کنم. سپس برای هدف بعدی اقدام خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها