کد خبر : 2065621 | 08 شهریور 1403 ساعت 13:52 | 39K بازدید | 36 دیدگاه

پاتریس اورا:

پوگبا را برای تحقیر فرگوسن به یونایتد آوردند!

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید به پل پوگبا پیشنهاد داده بود راهی رئال مادرید شود، اما او با جدایی از یوونتوس به یونایتد بازگشت.

پوگبا را برای تحقیر فرگوسن به یونایتد آوردند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تابستان 2016 پل پوگبا را جذب کرد و پاتریس اورا فاش کرده که آن زمان به این هافبک توصیه کرده بود به جای یونایتد به رئال مادرید برود.

پوگبا در سن 16 سالگی به این باشگاه پیوست. با این حال، در سال 2012، پس از ناکامی در متقاعد کردن سر الکس فرگوسن، به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست.

چهار سال بعد که خود را به عنوان یکی از برترین بازیکنان خط میانی فوتبال اروپا ثابت کرده بود، مرد فرانسوی به الدترافورد بازگشت، اما اورا معتقد است که مالکان شیاطین سرخ این قرارداد را صرفاً برای "پیراهن‌فروشی" و "تحقیر فرگوسن" انجام دادند.

اورا در پادکست "stick to football" گفت: "منچستریونایتد پل پوگبا را بازگرداند چون می‌خواست سر الکس فرگوسن را تحقیر کند. به پل گفتم که برنگردد چون رئال مادرید را می‌خواست و مادرید هم او را می‌خواست، اما فلورنتینو پرز نمی‌خواست چنین پولی برای خرید او بپردازد.

2074140

ایجنت او با یونایتد تماس گرفت و بدون اینکه پوگبا به من بگوید، قراردادش را امضا کرد. باشگاه خوشحال بود چون پیراهن می‌فروخت، می‌دانید که بچه‌ها پوگبا را دوست دارند. این انتقال بیشتر از هر چیزی در زمینه تجاری برای باشگاه مهم بود."

خانواده گلیزر هنگام مالکیت در منچستریونایتد برای خرید پوگبا هزینه نجومی کردند. در نتیجه، انتظارات زیادی از این هافبک بااستعداد وجود داشت، اما در طول شش سال حضورش، او نتوانست این انتظارات را برآورده کند و در سال 2022 دوباره به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس رفت.

دیدگاه‌ها