کد خبر : 2065620 | 08 شهریور 1403 ساعت 13:49 | 9.4K بازدید | 19 دیدگاه

با تمام توان برای جم کار خواهم کرد؛

رجب‌زاده: برای موفقیت به کمک همه نیاز داریم

سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید تمام توانش را برای موفقیت این تیم به کار گرفته است.

رجب‌زاده: برای موفقیت به کمک همه نیاز داریم

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از اینکه مهدی رجب‌زاده فصل گذشته با فجر 73 امتیاز کسب کرد ولی به دلیل بازی رو در رو مقابل چادرملو نتوانست به لیگ برتر صعود کند، مهدی رجب‌زاده راه جدایی در پیش گرفت و حالا چند هفته‌ای می‌شود ماموریت جدیدی را برای صعود به لیگ برتر با پارس جنوبی جم آغاز کرده است.

رجب‌زاده در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با هواداران پارس جنوبی صحبت کرده و نوشته است: «سلام خدمت همه دوستان، مردم عزیز و خونگرم استان بوشهر و شهر جم و مخصوصاً هواداران محترم باشگاه پارس جنوبی جم. خوشحال و خوشبختم که امثال در خدمت تیم فوتبال با اصالت پارس جنوبی جم هستم. ابتدا جا دارد از همه مسؤلین منطقه ویژه و باشگاه به خاطر اعتماد و حسن نیتی که به بنده حقیر داشتند کمال تشکر را داشته و ان‌شاءالله با کمک و حمایت هواداران فهیم و با غیرت تیم و پشتیبانی مناسب باشگاه، به لطف خداوند و همت و تلاش بازیکنان و همچنین کادر فنی شاهد درخشش تیم در رقابت‌های امسال باشیم و امیدوارم تیم فوتبال پارس جنوبی جم به جایگاه واقعی خود و در شأن هواداران و مردم استان بوشهر و شهر جم برسد.

2074138

مطمئناً بنده به عنوان مسئول فنی به اتفاق کل مجموعه تیم با تمام وجود و توان در جهت اعتلا و اقتدار نام باشگاه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم باعث شادی، خوشحالی و لذت بردن شما از دیدن بازی‌های تیم محبوبتان شویم. قطعاً به حمایت همه شما دوستان از هواداران محترم تا مسئولین استانی و شهری و همچنین بزرگواران رسانه‌ای نیازمندیم تا در این مسیر سخت و طولانی در کنار هم به موفقیت و حصول نتیجه برسیم.»

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی از فجرشهید سپاسی شیراز میزبانی خواهد کرد. این دیدار روز 19 شهریورماه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها