کد خبر : 2065618 | 08 شهریور 1403 ساعت 13:41 | 7.8K بازدید | 8 دیدگاه

بازی اول برای ما خیلی مهم است؛

توضیحات قربانی درباره آخرین شرایط فجر

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز می‌گوید تیمش آماده ورود به رقابت‌ها شده است.

توضیحات قربانی درباره آخرین شرایط فجر

به گزارش "ورزش‌ سه"، پیروز قربانی که تیمش باید در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز برود، پس از برگزاری اردوی کردان اینطور حرف‌هایش را درباره آخرین شرایط زردپوشان شیرازی به زبان آورد: اردوی یک هفته‌ای خوبی داشتیم. از لحاظ امکاناتی وضعیت راضی‌کننده بود و باشگاه زحمات زیادی کشیده بود. از مدیریت باشگاه تشکر ویژه می‌کنم.

2074135

او ادامه داد: تیم ما تغییرات زیادی داشته است؛ برای اینکه بازیکنانمان با هم هماهنگ‌تر شوند این اردو لازم بود، چون ما در شیراز امکان انجام بازی تدارکاتی خیلی خوب را نداشتیم، ولی در اردوی تهران توانستیم سه بازی با تیم‌های لیگ یکی انجام دهیم که انتخاب خودم هم بازی با تیم‌های لیگ یکی بود. به هر حال چندین بازیکن ما سابقه بازی در لیگ یک را ندارند و برای اینکه متوجه سبک بازی تیم‌های لیگ یکی شوند، این مسابقات نیاز بود. فضای لیگ یک با لیگ برتر فرق می‌کند.

پیروز قربانی با اشاره به اینکه تیمش هنوز در بعد تاکتیکی به زمان نیاز دارد، اضافه کرد: خدا را شکر در این سه بازی به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم یک سری نکات ضعف داریم که باید در این مورد کار بکنیم تا در طول فصل به مشکل بر نخوریم. 

او درباره فهرست فجر هم گفت: لیست تیمی ما پر است. فکر نمی‌کنم بازیکنی به جمع ما دیگر اضافه شود. مگر جایی در لیست ما خالی شود.
پیروز قربانی درباره بازی اول تیمش مقابل شاگردان مهدی رجب‌زاده مربی سابق فجر هم اینطور صحبت کرد: بازی اول در مقابل پارس جنوبی بازی مهمی می‌تواند باشد، چون شروع مسابقات است. سرمربی تیم مقابل آقای رجب‌زاده هستند که سال گذشته در تیم فجر بوده‌اند که برای ایشان احترام زیادی قائل هستم اما برای شروع خوب تمرکزمان بر سه امتیاز این بازی می‌باشد.

دیدگاه‌ها