کد خبر : 2065617 | 08 شهریور 1403 ساعت 13:39 | 20.8K بازدید | 26 دیدگاه

متد جدید براهیم دیاز

تغییر روش زندگی برای ورود به ترکیب رئال!

براهیم دیاز برای ورود به ترکیب اصلی رئال مادرید روش زندگی و تمریناتش را کاملا عوض کرده است.

تغییر روش زندگی برای ورود به ترکیب رئال!

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز از همین شروع فصل درخشش را آغاز کرده و تمام تابستان تمرکز خود را روی استارتی قوی در رئال گذاشته بود. او پیش فصل فوق العاده‌ای داشت و زمانی که کارلو آنچلوتی در ابتدای فصل به او میدان داد، ثابت کرد، همچنان در سطح خوب انتهای فصل قبل خود قرار دارد.

2074132

براهیم یکشنبه دهمین گل خود از زمان بازگشت به لالیگا را برابر وایادولید به ثمر رساند و علاوه بر این، پاس گل سوم رئال را هم به اندریک داد. براهیم با 12 گل و 9 پاس گل در فصل گذشته (همه رقابت‌ها)، بهترین روزهای فوتبالی خود را سپری کرد و با رئال سه جام گرفت.

وقتی از براهیم در تور آمریکا سوال شد که آیا با وجود مثلث امباپه، رودریگو و وینیسیوس امیدی برای حضور در ترکیب رئال دارد، او با اعتماد به نفس جواب داد که هرگز تسلیم نمی‌شود و مثل همیشه خوشبین است. طبق گمانه‌زنی‌ها براهیم امشب و در هفته سوم لالیگا قرار است جانشین رودریگو در ترکیب ثابت شود.

متد جدید براهیم، ساعات زیاد تمرین و فداکاری و علاوه بر همه اینها کار روی قدرت ذهنی است. براهیم رژیم غذایی خود را نیز تغییر داده و تمرینات در خانه را نیز به برنامه‌های روزانه اش اضافه کرده است.

مارکا نوشته است کسانی که براهیم را بهتر می‌شناسند می‌گویند که در کودکی و در سن هشت سالگی، او سالاد و آب می‌خورد در حالی که دوستانش همبرگر و کوکاکولا سفارش می‌دادند. به طور خلاصه، براهیم جزئیات کوچکی را رعایت می‌کند که باعث ایجاد تفاوت می‌شود. براهیم عزمش را برای ورود به ترکیب اصلی رئال جزم کرده و اطمینان دارد امسال برای او سال متفاوتی خواهد بود. موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها