کد خبر : 2065614 | 08 شهریور 1403 ساعت 13:26 | 75K بازدید | 81 دیدگاه

تعویض بین دو نیمه

حرکت عجیب سیمئونه: خولین آلوارز باور نمی‌کرد

خولین آلوارز، خرید 90 میلیون یورویی اتلتیکو، در بین دو نیمه بازی دیشب برابر اسپانیول و در حالی که بازی بدون گل بود، تعویض شد.

حرکت عجیب سیمئونه: خولین آلوارز باور نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو دیشب نتوانست برابر میهمانش اسپانیول به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا کند.

تیم تحت هدایت سیمئونه با تساوی بدون گل به وقت استراحت رفت که با توجه به تعداد موقعیت‌های ایجاد شده، شگفت انگیز بود. حداکثر شش ضربه در چارچوب که هیچکدام گل نشدند. رگبار تهاجمی تمام عیار اتلتیکو فایده‌ای نداشت و عجیب اینکه سیمئونه در بین دو نیمه، با یک تعویض همه را شگفت زده کرد. تیم او به گل نیاز داشت ولی خولین آلوارز بیرون کشیده شد. سیمئونه حتی سورلوث، دیگر خرید جدید خود در خط حمله، را نیز تعویض کرد، اما این دو تعویض نیز ثمری نداشت چون آنتوان گریزمان و کوریا نیز گره از کار اتلتیکو در نیمه دوم باز نکردند و بازی در نهایت بدون گل تمام شد.

2074126

طبیعی بود که انتقادها از سیمئونه زیاد شود، ولی او معتقد بود خولین هنوز از نظر بدنی در فرم خوبی نیست و در مورد تعویض سورلوث نیز گفت که می‌خواست سبک تهاجمی دیگری را امتحان کند. خولین در بازی قبلی اتلتیکو نیز به ندرت صاحب توپ شد و مشخص است که هنوز با ایده‌های اتلتیکو وفق پیدا نکرده است. فعلا آمار سه بازی بدون گل زده برای ستاره آرژانتینی ثبت شده است.

دیدگاه‌ها