کد خبر : 2065613 | 08 شهریور 1403 ساعت 13:23 | 23.8K بازدید | 43 دیدگاه

خبر خوب را کارلتو داد

رئال دومین جام فصل را با آلابا می‌گیرد

ریکاوری داوید آلابا خوب پیش می‌رود و رئال انتظار دارد در ماه دسامبر او را برای جام بین قاره‌ای در اختیار داشته باشد.

رئال دومین جام فصل را با آلابا می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی بازی با لاس پالماس فاش کرد که داوید آلابا دویدن را شروع کرده و این بهترین خبر برای رئالی‌ها بود.

آلابا از ماه دسامبر گذشته به دلیل مصدومیت رباط صلیبی دور از میادین است ولی بازگشت او نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. بازی دسامبر گذشته مقابل ویارئال برای او خاطره‌ای بسیار تلخ داشت. داوید در همان بازی رباط داد و دیگر نتوانسته برای رئال به میدان برود.

2074124

کارلو آنچلوتی در مورد آخرین وضعیت ستاره اتریشی گفت: «او بالاخره شروع به دویدن کرد و ریکاوری‌اش خوب پیش می‌رود ولی ما باید صبور باشیم. همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود.»

او در 12 دسامبر توسط دکتر کریستین فینک تحت عمل جراحی قرار گرفت. داوید ترجیح داد به جای مانوئل لیس، متخصصی که رئال مادرید در مصدومیت‌های آسنسیو، میلیتائو و تیبو کورتوا به او مراجعه کرده بود، نزد پزشک مورد اعتمادش عمل کند.

آلابا مدتی در مونیخ بود و سپس ساعت‌ها با فیزیوتراپ‌ها و خدمات پزشکی رئال مادرید در شهرک ورزشی والدبباس کار کرد. در ماه می‌گذشته، آلابا مجبور شد به اینسبروک بازگردد تا تحت آرتروسکوپی قرار گیرد. او یورو 2024 را از دست داد و ماه گذشته اعلام شد شاید نیم فصل اول فصل جاری را هم از دست بدهد.

شروع به دویدن و کار با توپ روی چمن خبری مثبت برای آلابا و رئال مادرید است و اگر همه چیز خوب پیش برود، او از اوایل دسامبر می‌تواند رئال را همراهی کند و حتی در جام بین قاره ای شانس بازی نیز داشته باشد. این می‌تواند دومین جام فصل برای رئال بعد از سوپرجام باشد. رقابتی که رئال از حالا در فینال است و باید به مصاف برنده جدال قهرمانان کنفدراسیون‌های دیگر برود.

دیدگاه‌ها