کد خبر : 2065610 | 08 شهریور 1403 ساعت 13:19 | 11.1K بازدید | 19 دیدگاه

صلاح: قرارداد را بی‌خیال، بیایید از این فصل لذت ببریم!

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، به تمدید قراردادش فکر نمی‌کند و می‌خواهد از یک فصل باقی‌مانده قراردادش لذت ببرد.

صلاح: قرارداد را بی‌خیال، بیایید از این فصل لذت ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، مهاجم لیورپول، برخلاف تمامی شایعاتی که این تابستان پیرامون آینده‌اش شکل گرفت، نظر متفاوتی درباره وضعیت خودش دارد.

این ستاره مصری تایید کرده که تنها روی لذت بردن از فوتبالش تمرکز می‌کند و به اینکه قراردادش با این باشگاه در انتهای فصل به پایان می‌رسد، فکر نمی‌کند.

صلاح 32 ساله، در هر دو پیروزی این فصل لیورپول در لیگ برتر گلزنی کرده، اما در تابستان شایعات بسیار زیادی وجود داشت که راهی عربستان می‌شود و مرسی ساید را ترک خواهد کرد.

صلاح پس از مدت‌ها سکوت درباره آینده‌اش به اسکای اسپورت گفت: "من فقط یک فصل دیگر از قراردادم باقی مانده و اینطور فکر می‌کنم: یک سال دیگر فرصت دارم، پس بیایید از آن لذت ببریم.

2074121

از حالا به قرارداد فکر نکنید، به هیچ چیز فکر نکنید، فقط باید از آن لذت ببریم. من نمی‌خواهم به سال آینده یا بعد از آن فکر کنم. بیایید از این فصل لذت ببریم و ببینید که چه می‌‌شود."

این ملی پوش مصری در 351 بازی برای لیورپول 213 گل به ثمر رسانده و 90 پاس گل نیز به ثمر رسانده است. او در سال 2017 پس از حضور در بازل، چلسی و فیورنتینا از رم به این تیم پیوست.

لیورپول روز یکشنبه در الدترافورد به مصاف منچستریونایتد و آرنه اشلوت امیدوار است سومین پیروزی متوالی فصل را پس از غلبه بر ایپسویچ تاون و برنتفورد، به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها