کد خبر : 2065605 | 08 شهریور 1403 ساعت 12:52 | 18.6K بازدید | 20 دیدگاه

لبخند مغانلو برای شروع آقای گلی (عکس)

مهاجم بلندقامت ایرانی کلباء امیدوار به زدن نخستین گل فصل در لیگ برتر امارات است.

لبخند مغانلو برای شروع آقای گلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو پس از اینکه در مسابقه جام بانک اسلامی ابوظبی حضور تعویضی و یک نیمه‌ای در ترکیب کلباء مقابل العین داشت و موفق به گلزنی برابر قهرمان آسیا شد، در هفته اول فصل جدید لیگ برتر امارات به جمع نفرات اصلی رسید که فرصت گلزنی برای او به وجود نیامد ولی او روحیه بالای خود را حفظ کرده تا امشب این کار را انجام بدهد.

مهاجم ایرانی بلند قامت کلباء که در دیدار اخیرشان مقابل الوصل 79 دقیقه در زمین بود و فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، امیدوار است امشب در هفته دوم لیگ برتر امارات برابر شارجه این فرصت را به دست بیاورد.

2074110

شهریار مغانلو که پس از دو دوره آقای گلی پیاپی در لیگ برتر ایران تصمیم به جدایی از سپاهان و حضور در کلباء گرفت، در دو دیدار اخیرشان برابر العین و الوصل شرایط خوبی داشته که عملکردش احتمالا منجر به قرار گرفتن او در جمع 11 بازیکن اصلی در جدال امشب با شارجه شود.

ستاره ملی‌پوش ایرانی کلباء که جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کرده، در تمرین روز گذشته با روحیه بالایی در کنار دیگر بازیکنان ازجمله مهدی قایدی دیده شد و پیش‌بینی می‌شود امشب هم از ابتدا بازی کند و می‌خواهد اولین گل خود در لیگ برتر امارات را بزند.

دیدگاه‌ها