کد خبر : 2065601 | 08 شهریور 1403 ساعت 12:33 | 24.3K بازدید | 47 دیدگاه

اتفاق جالب در آستانه تعطیلی بازار

امیدی به بارسا نیست: دکو در مرخصی جشن تولد!

کمتر از 48 ساعت به اتمام نقل و انتقالات باقی مانده و همه چیز نشان می‌دهد بارسا قرار نیست خرید بزرگ لحظه آخری داشته باشد.

امیدی به بارسا نیست: دکو در مرخصی جشن تولد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، دکو، مدیر ورزشی باشگاه، دو روز قبل از تعطیلی بازار برای جشن تولد به پورتو رفت. نشانه‌ای واضح در باشگاه کاتالان که به نظر می‌رسد قرار نیست انتقال خاصی را در روز پایانی شاهد باشیم.

کمتر از 48 ساعت ساعت قبل از بسته شدن بازار تابستانی، باشگاه بارسلونا کم کم به این نتیجه می‌رسد که خرید لحظه آخری برای آن‌ها دشوار است. بارسا قرارداد تن‌ها خرید بزرگ خود یعنی دنی اولمو را نیز با شعبده بازی در لالیگا ثبت کرد. باشگاه برای خرید بازیکن نیاز به فروش بازیکن دارد اما در مورد فهرست فروش، عدم حضور چند بازیکن تیم اول که تحت تأثیر مصدومیت قرار گرفته‌اند، این تیم را در وضعیت نامطمئنی قرار داده و بعید است دیگر بازیکنی از بارسا جدا شود.

درست است که خیرونا همچنان علاقه‌مند به برگرداندن اریک گارسیاست، اما مصدومیت طولانی مدت کریستنسن و آرائوخو باعث می‌شود بارسلونا به شدت با کمبود مدافع میانی روبرو باشد. علاوه بر این، اریک، که اگرچه به دلیل التهاب کف پا نتوانست برابر رایو بازی کند، یکی از معدود بازیکنانی است که می‌تواند پس از مصدومیت برنال، خط هافبک را نیز تقویت کند و همین‌ها جدایی او را بسیار پیچیده می‌کند. با این حال، تا آخرین ساعات بسته شدن بازار گزینه جدایی او روی میز خواهد بود.

2064081

خروجی‌های دیگری که باشگاه بارسلونا آرزوی آن را داشت به دلایل پزشکی متوقف شد. آنسو فاتی که یکی از بازیکنانی بود که مدیریت ورزشی باشگاه امیدوار بود به صورت قرضی یا دائمی به تیم دیگری منتقل شود، قبل از تور آمریکا مصدوم شد و این هرگونه انتقالی را غیرممکن کرد.

مورد مشابه همان اتفاقی است که برای رونالد آرائوخو رخ داد. او در کوپا آمه ریکا مصدوم شد و چهار ماه غایب خواهد بود. این بازیکن اروگوئه‌ای از فوتبال آلمان و انگلیس پیشنهاد داشت. همچنین فرانکی دی یونگ، یکی دیگر از بازیکنان مصدوم که دستمزد بالایی نیز می‌گیرد، پیشنهادات خوبی داشت.

اینکه بارسلونا تقریبا از خرید لحظه آخری ناامید شده را به خوبی می‌توان از سفر مدیر ورزشی باشگاه، دکو، به پورتو درک کرد. او برای جشن تولد خودش به این شهر رفته است.

البته در باشگاه آن‌ها حواسشان به هر حرکتی در بازار است، ولی اگر فروش مهمی را شاهد نباشیم، یک انتقال بزرگ نیز قطعا منتفی خواهد بود.

دیدگاه‌ها