کد خبر : 2065600 | 08 شهریور 1403 ساعت 12:21 | 24.8K بازدید | 36 دیدگاه

شانس مرد آرژانتینی کم شد، یک گزینه جدید روی میز؛

اختصاصی: آپدیت وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال

به احتمال فراوان دستیار جان اسپرا در المپیک پاریس به ایران نخواهد آمد.

اختصاصی: آپدیت وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران به  یکی از داغ‌ترین موضوعات ورزش ایران در این روزها تبدیل شده است و قرار است تا چند روز آینده تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود.

خاویر وبر آرژانتینی که در المپیک پاریس دستیار جان اسپرا در تیم ملی والیبال آمریکا بود و طبق اعلام فدراسیون والیبال ایران یکی از گزینه‌های جدی نیمکت والیبال ایران بود حالا از بین گزینه‌های مدنظر فدراسیون شانس بسیار کمی برای سرمربی‌گری یا مربی‌گری تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت. وبر به دلیل آنکه این فصل در لیگ متحول شده ژاپن قصد دارد سرمربیگری کند و همچنین احتمال ادامه حضورش در تیم ملی والیبال آمریکا احتمالا دیگر قید حضور در تیم ایران را زده است.

اما از فدراسیون والیبال ایران خبر می‌رسد یک گزینه جذاب دیگر هم در روزهای گذشته به گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران اضافه شده و آن سرمربی سابق تیم ملی والیبال برزیل رنان دال زوتو است. رییس فدراسیون والیبال ایران در روزهای گذشته با این مربی مذاکراتی داشته است که باید دید تا کمتر از هفتاد و دو ساعت سرانجام چه شخصی سرمربی تیم ملی والیبال ایران خواهد شد. روبرتو پیاتزا ایتالیایی دیگر گزینه والیبال ایران نیز از شانس خوبی برای سرمربی‌گری ایران برخوردار است.

دیدگاه‌ها