کد خبر : 2065599 | 08 شهریور 1403 ساعت 12:18 | 31.8K بازدید | 14 دیدگاه

شایعه در ایتالیا: پیرلو اخراج شد

آندره‌آ پیرلو به دلیل کسب نتایج ضعیف، به اخراج از نیمکت سمپدوریا نزدیک شده است.

شایعه در ایتالیا: پیرلو اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست اخیر مقابل سالرنیتانا و تنها کسب یک امتیاز از سه بازی، سمپدوریا آماده تغییرات عمده روی نیمکت است.

جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار اسکای ایتالیا، تایید کرد که پیش‌بینی می‌شود تصمیم رسمی این باشگاه تا ساعاتی آینده با اخراج آندره‌آ پیرلو به صورت رسمی اعلام شود. بر همین اساس این خبرنگار آندره‌آ سوتیل، بازیکن و مربی سابق اودینزه، را آماده جانشینی او معرفی کرد.

با توجه به شروع پر فراز و نشیب در فصل جدید و با توجه به سرمایه‌گذاری مهم باشگاه در این پنجره نقل و انتقالاتی شامل خرید 14 بازیکن جدید، مدیران باشگاه به هیچ عنوان از عملکرد مربی معروف ایتالیایی رضایت ندارند.

2074095

دی مارتزیو تایید کرده که پیرلو شانس بسیار کمی برای ادامه همکاری با سمپدوریا دارد و بر همین اساس اولین تماس‌ها با سوتیل انجام شد.

به نظر می‌رسد برای بازی هفته چهارم مقابل باری، سرمربی جدید باید هدایت سمپدوریا را بر عهده بگیرد.

پیرلو برخلاف دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک بازیکن، تا به امروز روزهای موفقی را به عنوان یک مربی پشت سر نگذاشته است. او بعد از مربیگری تیم زیر 23 ساله‌های یوونتوس، به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان معرفی شد که عملکرد خوبی نداشت و اخراج شد. او پس از این به ترکیه رفت و هدایت تیم  فاتح کاراگومروک را در اختیار داشت که نتوانست آمار درخشانی را رقم بزند و سپس به سمپدوریا منتقل شد.

دیدگاه‌ها