کد خبر : 2065594 | 08 شهریور 1403 ساعت 11:58 | 17.8K بازدید | 29 دیدگاه

رسمی: کپا آریسابالاگا به بورنموث پیوست

کپا آریسابالاگا با انتقالی قرضی از چلسی به بورنموث پیوست.

رسمی: کپا آریسابالاگا به بورنموث پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بورنموث از جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان ملی‌پوش اسپانیایی، خبر داد. این دروازه‌بان با انتقالی قرضی برای یک فصل از چلسی به بورنموث منتقل شد.

او پس از اینکه فصل گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید رفت، قرارداد جدیدی را با چلسی امضا اما دوباره به صورت قرضی جدا شده است.

کپا در فصل گذشته 14 بازی در لالیگا به همراه چهار بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت حضور داشت که در آن بازی حساس دورتموند با نتیجه 2-0 از تیم اسپانیایی شکست خورد.

این بازیکن 29 ساله کار خود را در تیم جوانان اتلتیک بیلبائو آغاز کرد و آن زمان آندونی ایرائولا، سرمربی فعلی بورنموث، بازیکن تیم اصلی بیلبائو بود.

2074080

ایرائولا این هفته در مورد رابطه قبلی خود با کپا گفت: "من فکر می‌کنم ما در هیچ بازی با هم بازی نکرده‌ایم، اما من او را می‌شناسم.

مشخص است که او را می‌شناسم چون زمانی که من بازیکن تیم اصلی بودم او برای سال‌ها بازیکن آکادمی بود و مطمئناً بارها با هم تمرین کرده‌ایم، اما فکر نمی‌کنم با هم بازی کرده باشیم."

کپا در بیلبائو به تیم اصلی راه یافت و در باسکونیا، پونفرادینا و رئال وایادولید نیز بازی کرده است. او 109 بازی برای چلسی و 13 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است.

دیدگاه‌ها