کد خبر : 2065584 | 08 شهریور 1403 ساعت 11:03 | 15.3K بازدید | 32 دیدگاه

پیچیده شد:

نقل و انتقالات رئال وابسته به تصمیم سبایوس

جدایی احتمالی دنی سبایوس از رئال می‌تواند راه را برای برخی از خریدهای جدید باز کند.

نقل و انتقالات رئال وابسته به تصمیم سبایوس

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس کلید نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید است، یا بهتر است بگوییم پولی که او می‌تواند برای رسیدن به هدفش که چیزی جز ترک رئال مادرید نیست به دست آورد، این کلید خواهد بود.

نه مدیران باشگاه و نه کادر مربیگری تلاش نمی‌کنند هافبک را برای ادامه کار قانع کنند. کاری که مسئولان انجام می‌دهند این است که ارزش جدایی او را مشخص کنند و کادر مربیگری هم به کار خودش ادامه می‌دهد.

در رئال مادرید کسانی هستند که می‌خواهند بمانند، اما خروج همیشه تحت شرایط تعیین شده توسط باشگاه اتفاق می‌افتد. جدایی سبایوس به دلیل تعداد بازیکنان در خط میانی، کار را دشوار می‌کند.

2074063

جدایی او باعث ایجاد یک شکاف در خط میانی خواهد شد. نه به این دلیل که او بازیکن فیکس است، بلکه به خاطر دقایقی که اگر می‌ماند، بازی می‌کرد. این اولین بار نیست که سبایوس تهدید به جدایی می‌کند و سپس می‌ماند و به تیم کمک می‌کند.

از زمانی که سبایوس این موضوع را مطرح کرد، باشگاه با دید دیگری به بازار نگاه کرد و در صورت بروز شرایط مناسب و وجود علاقه، آن‌ها برای خرید بازیکن جدید اقدام خواهند کرد. در همین زمینه روز چهارشنبه جلسه‌ای در والدبباس برگزار شد.

علی‌رغم آنچه برخی می‌گویند، در روزهای اخیر اسامی مختلفی در دفتر مدیران مادرید مطرح شده تا در نهایت اگر صلاح بدانند، دست به اقدامی بزنند. نقل و انتقالات برای رئال تمام شده بود اما اکنون شرایط بسیار متفاوت است. اگر سبایوس خارج شود، درب ورودی باز خواهد بود.

به همین دلیل رئال آماده است تا در صورت جدایی این بازیکن به‌سرعت بازیکن جدیدش را معرفی کند.

دیدگاه‌ها