کد خبر : 2065582 | 08 شهریور 1403 ساعت 10:32 | 116.1K بازدید | 64 دیدگاه

سردان بایچتیچ:

انتظار نداشتم بارسا برای خرید پسرم اقدام کند

سردان بایچتیچ، پدر ستاره جوان لیورپول‌، می‌گوید پسرش برای بازی در بارسلونا و تیم‌های بزرگ آماده است.

انتظار نداشتم بارسا برای خرید پسرم اقدام کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه‌شنبه شب به صورت رسمی پیشنهادی ارسال کرد تا استفان بایچتیچ، بازیکن 19 ساله لیورپول را جذب کند.

سردان بایچتیچ، پدر‌ این فوتبالیست، با راک‌وان مصاحبه کرده و درباره آینده پسرش گفت: "پیشنهاد بارسلونا همه ما را شگفت‌زده کرد، ما انتظار این خبر را نداشتیم. همه چیز برای رفتن به سالزبورگ آماده بود."

بازیکن سابق سلتاویگو در دهه 90 و بعدها سرمربی تیم جوانان سلتاویگو در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مذاکرات، افزود: "نمی‌دانم، راستش را بخواهید، نمی‌توانم چیزی به شما بگویم، چون ما چیزی نمی‌دانیم، ما هیچ اطلاعاتی نداریم."

2074060

او با آرزوی بهترین‌ها برای پسرش اضافه کرد: "هر پدری بهترین‌ها را برای پسرش می‌خواهد و مشخص است که من دوست دارم روزی بتواند برای تیمی به بزرگی بارسلونا یا لیورپول بازی کنم."

او در پاسخ به این سوال که آیا پسرش را برای چنین ماجراجویی آماده می‌بیند، تاکید کرد: "دو سال پیش او بازی‌های زیادی را زیر نظر یورگن کلوپ در لیورپول شروع کرد و نشان داد که در 17 سالگی حتی می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. می‌دانم که بارسا باشگاه متفاوت و پیچیده‌تری است، اما فکر می‌کنم او ذهنیت بازی در یک تیم بزرگ را دارد. چند سال پیش او به عنوان مدافع میانی بازی می‌کرد و در لیورپول او را به یک هافبک تبدیل کردند، چون در لیگ انگلیس یک مدافع میانی اگر قد 190 سانتی‌متری نداشته باشد، کاربرد زیادی ندارد. وقتی او را به پست هافبک میانی منتقل کردند، ما بسیار شگفت زده شدیم."

دیدگاه‌ها