کد خبر : 2065575 | 08 شهریور 1403 ساعت 01:40 | 17.3K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت شیرین تونالی: نیوکسل صعود کرد (عکس)

نیوکسل در مرحله اول رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، در ضربات پنالتی از سد ناتینگهام فارست گذشت.

بازگشت شیرین تونالی: نیوکسل صعود کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور نخست رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، در حساس‌ترین بازی امشب، تیم‌های ناتینگهام فارست و نیوکسل به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان ادی هاو در تیم نیوکسل به‌سختی در ضربات پنالتی از سد میزبان خود گذشتند.

چهره ویژه این دیدار ساندرو تونالی ایتالیایی بود که پس از پایان محرومیت ۱۰ ماهه‌اش به علت اثبات شرط‌بندی در رقابت‌های سری آ، برای کلاغ‌ها از ابتدا به میدان رفت و اتفاقا جزو بازیکنان خوب زمین بود، هرچند که تا پایان در زمین باقی نماند و در دقیقه ۶۲ جای خود را به شین لانگ‌استف داد.

تونالی در این یک ساعتی که در میدان حاضر بود، با پاس‌های کلیدی و توپ‌گیری‌های خوبش، در دقایق زیادی از بازی مرکز میدان را کاملا از حریف گرفته بود. او روز گذشته نیز از انگیزه بالای خود برای بازگشت به زمین فوتبال گفته بود و همچین اظهار داشت گویا دوباره متولد شده است.

در این دیدار نیوکسلی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن؛ یعنی ثانیه هجدهم بازی توسط جوزف ویلاک به گل نخست بازی رسیدند. گلی که تا پایان نیمه اول حفظ شد اما پنج دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بود که ژوتا سیلوا؛ فوروارد ناتینگهام فارست گل مساوی را وارد دروازه میهمان کرد.

2074047

بازی تا پایان با همین نتیجه پیش رفت و درنهایت تکلیف تیم صعود‌کننده باید در ضربات پنالتی مشخص می‌شد. در این ضربات الکساندر ایساک، برونو گیمارش، آنتونی گوردون و شین لانگ‌استف برای نیوکسل گلزنی‌ کردند و کالوم هودسون اودوی، نیکولا میلینکوویچ و نکو ویلیامز نیز برای ناتینگهام فارست گلزنی کردند تا با از دست رفتن ضربات ابراهیم سانگاره و تایوو آونی، نیوکسل راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها