کد خبر : 2065573 | 08 شهریور 1403 ساعت 01:15 | 20.7K بازدید | 39 دیدگاه

خرید جدید یووه: آمده‌ام که جام‌های زیادی ببرم!

تون کوپماینرز؛ خرید جدید یوونتوس، می‌گوید قصد دارد در این تیم، قهرمانی‌های زیادی را تجربه کند.

خرید جدید یووه: آمده‌ام که جام‌های زیادی ببرم!

به گزارش "ورزش سه"، کوپماینرز ساعتی پیش انتقال خود از آتالانتا به یوونتوس را تکمیل کرده و قراردادی پنج‌ساله با این باشگاه امضا کرده است که هزینه‌ای بیش از ۶۰ میلیون یورو برای بیانکونری داشته است.

این بازیکن هلندی در اولین مصاحبه خود با رسانه‌های باشگاه توضیح داد که از پیوستن به یک تیم هجومی هیجان‌زده است و تأکید کرد که «اینجا هستم تا جام‌های زیادی را ببرم.» او در این مصاحبه ابتدا توضیح داد که چرا پیراهن شماره ۸ برای او اهمیت دارد: «این یک شماره بسیار مهم برای من است. من همیشه در دوران جوانی این شماره را می‌پوشیدم. همچنین در اولین باشگاهم در هلند این شماره را داشتم. به یوونتوس گفتم که این شماره برای من بسیار مهم است و آن‌ها گفتند که می‌توانم آن را داشته باشم.»

پیراهن شماره ۸ یوونتوس از زمان خروج آرون رمزی؛ بازیکن سابق تیم ملی ولز، خالی مانده بود. معروف‌ترین بازیکنی که در قرن ۲۱ این شماره را پوشیده بود، کلودیو مارکیزیو؛ بازیکن تیم ملی ایتالیا بود که این شماره را به مدت ۹ سال بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ حفظ کرد.

کوپماینرز در ادامه در مورد پیوستن به یوونتوس گفت: «با بعضی از اعضای باشگاه صحبت کرده‌ام و بازی‌های اخیر را دیده‌ام. یوونتوس تیمی بسیار هجومی است و دو بازی اول این را نشان دادند. از اینکه به این تیم پیوستم بسیار خوشحالم. می‌خواهم جام‌های زیادی را در این تیم ببرم و افتخارات زیادی به کارنامه‌ام اضافه کنم.»

دیدگاه‌ها