کد خبر : 2065572 | 08 شهریور 1403 ساعت 18:01 | 255K بازدید | 319 دیدگاه

خروج غیرمنتظره سهرابیان و حضور بلانکو:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آبی‌های خوزستان

استقلال با خروج سهرابیان از لیست و حضور بلانکو تغییرات زیادی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آبی‌های خوزستان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت و با توجه به تساوی مقابل ملوان و تعطیلاتی که پیش رو است به سه امتیاز این مسابقه نیاز خواهد داشت تا در آرامش به آماده‌سازی بیشتر و البته مدیریت مشکلات نقل و انتقالاتی بپردازد!

جواد نکونام در این مسابقه آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، ابوالفضل جلالی و بازیکن اهل بوسنی را در اختیار نخواهد داشت، البته در صورت آمادگی زلیکیچ بعید می‌رسید که او در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما عدم حضور کل تاکتیک تیمی استقلال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به نظر می‌رسد که سهرابیان به دلیل مصدومیت از لیست استقلال خارج شده است تا گوستاوو بلانکو بتواند در این مسابقه استقلال را همراهی کند.

حضور کاکوتا در ترکیب اصلی و تشکیل مثلث هجومی اسلامی، کاکوتا، ماشاریپوف پشت سر آرمان رمضانی دور از انتظار نخواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال در دیدار با استقلال خوزستان به شرح زیر خواهد بود:

حسین حسینی:

سیدحسین حسینی در این مسابقه در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار خواهد گرفت و به دنبال اولین کلین‌شیت خود خواهد بود، او در این فصل برخلاف عملکرد خوبی که داشته هنوز نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

2069073

زکی‌پور - فلاح - چشمی - رضاییان:

با توجه به غیبت سهرابیان به دلیل مصدومیت و خروج از لیست و همچنین عملکرد ضعیف رافائل سیلوا، آبی‌ها در این مسابقه با خط دفاعی متفاوتی به میدان خواهند رفت و زوج دفاعی این تیم را روزبه چشمی و سامان فلاح تشکیل دهند.

2072462

رضاوند - اندونگ:

باید دید بلاخره نکونام ستاره اهل گابن خود را در ترکیب فیکس قرار می‌دهد یا همچنان او را روی نیمکت نگه می‌دارد، البته اگر این بازیکن از لحاظ بدنی آماده باشد چشم‌پوشی و نیمکت‌نشینی آن کار ساده‌ای نیست و در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، در کنار او آرش رضاوند به میدان خواهد رفت تا در جنگ‌های میانه میدان کنار اندونگ حضور داشته باشد.

2071939

ماشاریپوف - کاکوتا - اسلامی:

شکل‌گیری این مثلث هجومی رویای هواداران استقلال خواهد بود، با کیفیتی که ماشاریپوف در دو بازی قبل ارائه کردند و حضور کوتاه کاکوتا در بازی با ملوان این سه بازیکن می‌توانند روند هجومی خوبی به استقلال بدهند و خلاقیت را به اوج خود برسانند، در صورتی که کاکوتا در ترکیب اصلی قرار نگیرد بازهم باید منتظر حضور کوشکی در میدان باشیم.

2072026

بلانکو:

بعد از دو هفته خروج از لیست در نهایت با خروج سهرابیان این بازیکن فرصت بازی پیدا خواهد کرد و در لیست استقلال حضور پیدا کرد، با حضور بلانکو استقلال در فاز هجومی سبک متفاوتی را دنبال خواهد کرد و این مهاجم در نوک پیکان خط حمله حضور پیدا می‌کند.

2073572

ترکیب احتمالی: سیدحسین حسینی- سامان فلاح - روزبه چشمی - میلاد زکی‌پور - رامین رضاییان - اندونگ - آرش رضاوند - ماشاریپوف - گائل کاکوتا - محمدحسین اسلامی و گوستاوو بلانکو.

دیدگاه‌ها