کد خبر : 2065565 | 08 شهریور 1403 ساعت 00:20 | 13.2K بازدید | 16 دیدگاه

با وجود خط دفاع نامطمئن، الهلال همچنان می‌برد!

تیم الهلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ عربستان، در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳-۲ از سد ضمک گذشت.

با وجود خط دفاع نامطمئن، الهلال همچنان می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ روشن عربستان و در مهم‌ترین بازی امشب، الهلال در ادامه نتایج خوبش، با حساب ۳-۲ از سد میهمان خود ضمک گذشت و شش امتیازی شد.

ویدئو: 351451

شاگردان ژرژ ژسوس از همان دقایق ابتدایی کار را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه شش توپ را به تیرک دروازه مهمان خود کوبیدند. چند دقیقه بعد از این صحنه خطرناک بود که الکساندر میتروویچ گل نخست بازی را به ثمر رساند اما توسط کمک داور به درستی مردود اعلام شد.

عجیب آنکه ۱۰ دقیقه وقت تلف شده از سوی داور اعلام شد و در آخرین دقیقه از همین اوقات بود که الکساندر میتروویچ گل نخست الهلال را در بدترین لحظه ممکن وارد دروازه ضمک کرد.

در نیمه دوم اما ورق به شکل غیرمنتظره‌ای برگشت. در چهل و نهمین دقیقه بازی، فرانسوا کامانو؛ مهاجم ضمک با یک ضربه چیپ زیبا گل تساوی را وارد دروازه یاسین بونو کرد.

2074025

درحالی که الهلالی‌ها هنوز در شوک دریافت گل مساوی بودند، روی یک ضدحمله گل دوم را هم توسط حبیب دیالو دریافت کردند تا در آستانه نخستین شکست فصل قرار بگیرند.

شاگردان ژسوس اما آنقدر روی دروازه رقیب فشار آوردند تا در دقیقه ۷۳ روی خروج ناقص گلر حریف؛ موصاب الجوویل جوان گل مساوی را به ثمر‌ رساند‌.

روی یک ارسال از سمت راست دروازه ضمک توسط الجوویل، الکساندر میتروویچ با حضور به موقع و قطع توپ بی‌نظیر خود، گل پیروزی بخش الهلال را هم به ثمر رساند تا آن‌ها در یک بازی خانگی به سخت‌ترین شکل ممکن، دومین برد فصل را بدست آورند.

2074026

الهلال در بازی هفته بعد خود بعد از تعطیلات بازی‌های ملی، میهمان الریاض خواهد بود. 
این تیم در لیگ نخبگان میزبان استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها