کد خبر : 2065564 | 08 شهریور 1403 ساعت 07:55 | 20.4K بازدید | 14 دیدگاه

پاسخ دو پهلوی رنار به شایعه پیشنهاد النصر

هروه رنار؛ سرمربی سابق تیم ملی عربستان، به شایعاتی که پیرامون حضور او در تیم فوتبال النصر منتشر می‌شود، واکنش نشان داد.

پاسخ دو پهلوی رنار به شایعه پیشنهاد النصر

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار در سال 2019 هدایت تیم ملی عربستان را بر عهده گرفت و این تیم را به جام جهانی 2022 رساند. او همچنین در مرحله گروهی جام جهانی قطر به پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین دست یافت اما درنهایت در مارس 2023 سرمربیگری عربستان را ترک کرد.

رنار پس از جدایی از تیم ملی عربستان، هدایت تیم ملی زنان فرانسه را بر عهده گرفت و حدود یک سال و نیم سرمربی این تیم بود اما پس از پایان المپیک 2024 سمت خود در این تیم را ترک کرد.

در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص احتمال بازگشت رنار به عربستان و حضور او در النصر مطرح شده است. رنار در گفتگویی کوتاه با الشرق الاوسط در این باره گفت: در حال حاضر نمی‌توانم چیزی را فاش کنم، اما در حال حاضر یک مربی آزاد هستم.

سرمربی سابق تیم ملی عربستان در ادامه عنوان کرد: من دوران فوق‌العاده‌ای را در عربستان سپری کردم و برای این دوره خاص از زندگی‌ام نهایت احترام و قدردانی را دارم.

در حال حاضر لوئیز کاسترو هدایت تیم النصر را بر عهده دارد، اما پس از شکست سنگین این تیم برابر الهلال در سوپرکاپ و تساوی در هفته ابتدایی لیگ روشن عربستان اخبار مختلفی در مورد احتمال اخراج او منتشر شده است.

دیدگاه‌ها