کد خبر : 2065563 | 08 شهریور 1403 ساعت 00:08 | 18.8K بازدید | 33 دیدگاه

اولین پیام برنال به هواداران بارسا پس از مصدومیت

مارک برنال؛ بازیکن جوان بارسلونا، پس از مصدومیت جدی‌ای که سه‌شنبه شب در بازی مقابل رایو وایه‌کانو به آن دچار شد، در شبکه‌های اجتماعی پیامی منتشر و از حمایت هواداران تشکر کرد.

اولین پیام برنال به هواداران بارسا پس از مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن در دقایق پایانی بازی دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. اخبار نگران‌کننده خیلی زود منتشر شدند و پس از بازی مشخص شد که مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک است.

او پس از حدود ۲۴ ساعت از مصدومیتش، تصویری از خود در حال ترک زمین به همراه کادر فنی بارسلونا منتشر کرد و نوشت: «به فکر ریکاوری و بهبودی هستم. بابت حمایت‌هایتان از شما ممنونم.»

2074022

برنال که با شماره ۲۸؛ همان شماره‌ای که سرخیو بوسکتس با آن به شهرت رسید، برای بارسلونا بازی می‌کند در وقت‌های اضافه بازی پس از یک برخورد با ایزی پالازون مصدوم شد. از همان لحظه اول، برنال متوجه شد که مصدومیتش جدی است و چاره‌ای جز ترک زمین نداشت.

روز چهارشنبه، باشگاه بارسلونا بیانیه‌ای صادر کرد که بدترین پیش‌بینی‌ها را تأیید کرد: «آزمایش‌های انجام شده صبح امروز بر روی مارک برنال نشان داد که او دچار پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی چپ و آسیب‌دیدگی مینیسک خارجی شده است. او در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها