کد خبر : 2065557 | 08 شهریور 1403 ساعت 05:11 | 6.1K بازدید | 13 دیدگاه

رضایی در کمین برای پس گرفتن فیکس نساجی:

لوان پولی و چالش کلین‌شیت مقابل گل‌گهر!

لوان پولی و علیرضا رضایی در تمرینات نساجی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند.

لوان پولی و چالش کلین‌شیت مقابل گل‌گهر!

به گزارش "ورزش سه"، لوان پولی؛ گلر برزیلی نساجی در دو دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته اما هنوز نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و هفته گذشته با یک ضربه از راه دور توسط عارف حاجی عیدی دروازه‌اش باز شد!

لوان پولی فصل گذشته در 9 حضور خود توانست 5 کلین شیت داشته باشد و تاثیر زیادی در بقای نساجی داشته باشد اما در این فصل دو گل دریافت کرده و هنوز نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد، او البته چندین موقعیت خوب در هر دو مسابقه مهار کرد و عملکرد فنی خوبی داشته است، اما با توجه به حضور علیرضا رضایی و انگیزه بالایی که این دروازه‌بان جوان دارد، این احتمال وجود دارد که اگر در بازی گل‌گهر سیرجان نتواند دروازه خود را بسته نگه دارد جایگاه خود را تقدیم دروازه‌بان سابق استقلال کند!

2074013

پولی و رضایی در تمرینات نساجی با انگیزه بالایی حاضر می‌شوند و اشکان نامداری تمرینات ویژه‌ای برای این دو دروازه‌بان در نظر گرفته است و به نظر می‌رسد که برای آمادگی دو دروازه‌بان مدعی و حفظ انگیزه رقابت در بین آنها باید فرصت بازی به هر دو بازیکن برسد و این مسئله به نظر مستقیم ساکت الهامی برای انتخاب گلر اصلی برمی‌گردد.

2074012

به نظر می‌رسد که پولی در بازی با گل‌گهر هم فیکس نساجی باشد و باید دید در مقابل بازیکنان هجومی این تیم سرمه‌ای‌پوش چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها