کد خبر : 2065550 | 08 شهریور 1403 ساعت 07:10 | 42.3K بازدید | 64 دیدگاه

بایر اول دورتموند دوم مونیخ سوم؛

پیش‌بینی قاطع تونی کروس علیه بایرن

تونی کروس؛ ستاره سابق تیم ملی‌ آلمان، پیش‌بینی جالبی از جدول احتمالی این فصل بوندسلیگا دارد.

پیش‌بینی قاطع تونی کروس علیه بایرن

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های این فصل بوندسلیگا با برگزاری هفته اول به پایان رسید و هر سه تیم مدعی؛ بایرن مونیخ، بایر لورکوزن و بوروسیا دورتموند در دیدارهای نخست خود با سه امتیاز از زمین خارج شدند‌. سه تیمی که بنظر می‌رسد تا آخرین روزهای فصل نیز برای قهرمانی در بوندسلیگا رقابت نزدیکی خواهند داشت.

در همین راستا، تونی کروس؛ ستاره تازه بازنشسته شده آلمانی به همراه برادرش در یک پادکست ورزشی به گفتگو درخصوص شرایط این فصل بوندسلیگا و رتبه احتمالی سه تیم مدعی به گفتگو پرداختند.

جالب آنکه تونی کروس ضمن قهرمان دانستن لورکوزن در فصل جدید، با وجود حضور چندساله در بایرن مونیخ، هیچ شانسی برای قهرمانی باوارایی‌ها در فصل جاری قائل نشد و حتی رتبه این فصل دورتموند را بالاتر از تیم سابقش دانست.

2051592

کروس در این باره گفت: "دورتموند بعد از مدت‌ها عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات داشت. پس از پایان فصل پیش گفتم که دورتموند اگر شرایطش را بهبود نبخشد، در این فصل نهایتا پنجم خواهد شد اما حالا با توجه به عمکلرد نقل و انتقالاتی آنها، فکر می‌کنم بعد از بایر لورکوزن، نایب قهرمان بوندسلیگا خواهند شد.

از نظر من دورتموند گام بلندی برای موفقیت با خرید بازیکنانی نظیر سرهو گیراسی، پاسکال گروس، والدیمار آنتون و یان کوتو برداشت.

گیراسی اگرچه این روزها در دوران مصدومیت به سر می‌برد اما مهاجم بسیار خطرناک و باهوشی است که در ادامه فصل می‌تواند کمک زیادی به تیم نوری شاهین بکند. همچنین والدیمار آنتون و پاسکال گروس نیز در پست‌های خود جزو برترین بازیکنان بوندسلیگا به حساب می‌آیند."

کروس در خصوص یان کوتوی جوان که او را از دوران حضور در لالیگا می‌شناسد گفت: "کوتو فصل قبل با پیراهن خیرونا مقابل من بازی کرد. او مدافع راست بسیار خوبی به ویژه در کارهای تهاجمی است و مطمئنا در این فصل با پیراهن دورتموند خواهد درخشید."

کروس همچنین درخصوص نوری شاهین سرمربی دورتموند افزود: "شاهین مربی جوان و آینده‌داری است که از خیلی جهات او را شبیه به ژابی آلونسو می‌بینم. همانطور که پیش‌بينی‌ کردم، شاهین و دورتموند فصل را در رتبه دوم به پایان خواهند رساند."

دیدگاه‌ها