کد خبر : 2065548 | 07 شهریور 1403 ساعت 22:56 | 22.3K بازدید | 60 دیدگاه

گران‌ترین خرید تابستان

رسمی: تون کوپماینرز به یوونتوس پیوست

باشگاه یوونتوس به طور رسمی اعلام کرد که تون کوپماینرز را از آتالانتا به خدمت گرفته است.

رسمی: تون کوپماینرز به یوونتوس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، این انتقال، کوپماینرز را به گران‌ترین خرید این تابستان سری A تبدیل کرد. یوونتوس توافق کرده است که مبلغی بیش از ۶۰ میلیون یورو (شامل پاداش‌ها) به آتالانتا بپردازد تا این بازیکن هلندی را به خدمت بگیرد. یووه مبلغ ۵۱.۳ میلیون یورو را در چهار قسط پرداخت خواهد کرد، به علاوه هزینه‌های اضافی حدود ۳.۴ میلیون یورو و همچنین پاداش‌هایی تا ۶ میلیون یورو، که باعث می‌شود هزینه انتقال مجموعاً به ۶۰.۷ میلیون یورو برسد.

کوپماینرز قراردادی پنج ساله امضا کرده است که تا تابستان ۲۰۲۹ ادامه خواهد داشت. او هشتمین خرید تابستانی یوونتوس است. پیش از این بانوی پیر فرانسیسکو کونسیسائو به صورت قرضی از پورتو، نیکو گونزالس از فیورنتینا، پیر کالولو از میلان، کفرن تورام از نیس، خوان کابال از ورونا، داگلاس لوئیز از استون ویلا و میکله دی گرگوریو از مونزا را به خدمت گرفته بود.

2073999

کوپماینرز در سه فصل حضورش در آتالانتا، ۲۶ گل در ۹۷ بازی در سری A به ثمر رسانده است و در مجموع ۴۳ گل در ۱۵۴ بازی در تمامی رقابت‌ها در زمان حضورش در آلکمار ثبت کرده است. او همچنین نقش مهمی در قهرمانی آتالانتا در لیگ اروپا در فصل گذشته داشت و در تمامی بازی‌ها به جز آخرین بازی مرحله گروهی که آتالانتا قبلاً به مرحله حذفی صعود کرده بود، حضور داشت.

این انتقال، کوپماینرز را به گران‌ترین بازیکن سری A در تابستان امسال تبدیل می‌کند، هم بین بازیکنان ورودی و هم خروجی. پیش از این، گران‌ترین خرید یوونتوس داگلاس لوئیز با مبلغ ۵۰ میلیون یورو بود.

دیدگاه‌ها