کد خبر : 2065547 | 07 شهریور 1403 ساعت 22:39 | 88.7K بازدید | 192 دیدگاه

جدایی سبایوس کار را پیچیده کرد

ورود غیرمنتظره رئال به بازار: کارلتو بازیکن می‌خواهد

کار رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تمام نشده و ممکن است در روزهای باقیمانده این باشگاه فعالیت‌هایی داشته باشد.

ورود غیرمنتظره رئال به بازار: کارلتو بازیکن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیگر مطمئن نیست که ترکیب تیم برای خروج و ورود بازیکنان بسته شده باشد. ابتدا کیلیان امباپه در سانتیاگو برنابئو معارفه شد و چند روز بعد، اندریک نیز به تیم پیوست. این تغییرات باعث شد که رئال مادرید ابتدا به صورت غیرمستقیم و سپس به صورت علنی اعلام کند که دیگر نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد. این اطمینان تا چند ساعت پیش وجود داشت، اما تغییر ناگهانی نظر دنی سبایوس درباره آینده‌اش، همه چیز را تغییر داد.

طبق گزارش مارکا، سبایوس در روزهای اخیر تصمیم گرفته که دوران حضورش در رئال مادرید به پایان رسیده است. این تصمیم که در ابتدا به نظر می‌رسید خروجی پیچیده باشد، توسط مدیران مادریدی به عنوان یک فرصت در نظر گرفته شده است. همانطور که در موارد دیگر و با بازیکنان دیگر اتفاق افتاده، قیمتی تعیین می‌شود و از آنجا به بعد پیشنهادات خواهند رسید. در رئال مادرید، فقط بازیکنانی که می‌خواهند بمانند، می‌مانند و کسی که تمایل به خروج داشته باشد، به راحتی و بدون مخالفت باشگاه، جدا می‌شود.

2073996

با احتمال خروج سبایوس و پایان دوران او به عنوان بازیکن رئال مادرید، در والدبباس صحبت‌هایی در مورد خرید یک بازیکن دیگر در روزهای پایانی نقل و انتقالات شده است.

تنها دو روز از بازار نقل و انتقالات برای بازیکنانی که قرارداد دارند باقی مانده است، اما این محدودیت برای بازیکنان آزاد وجود ندارد. همیشه در نزدیکی پایان پنجره گزینه‌های زیادی وارد بازار می‌شوند. درحالی‌که به نظر می‌رسید روزهای آخر نقل و انتقالات در رئال آرام باشند و بدون هیجانی سپری شوند، اما حالا با جدایی سبایوس و احتمال خرید جدید، هیجان به بخش نقل و انتقالاتی باشگاه برگشته است.

با مصدومیت ادواردو کاماوینگا و انتقال نیکو پاز و ماریو مارتین، رئال مادرید در چند روز پایانی پنجره احتمال جذب یک هافبک را بررسی می‌کند اما تاکنون گزینه‌ای به باشگاه نزدیک نیست.

دیدگاه‌ها