کد خبر : 2065536 | 08 شهریور 1403 ساعت 06:41 | 54.4K بازدید | 22 دیدگاه

از جنجال‌های تنها پسر کاستاکورتا تا درخشش مارادونای کوچک

پسرانی که رویای پدر را ویران کردند!

بازداشت شدن فرزند الساندرو کاستاکورتا دلیلی بوده تا نگاهی به زندگی متفاوت پسران برخی از ستارگان فوتبال داشته باشیم.

پسرانی که رویای پدر را ویران کردند!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال از آنجا که محبوب‌ترین ورزش جهان محسوب می‌شود، در تاریخ خود شرایطی رقم زده که در طی سالیان سال، شاهد درخشش ستارگان زیادی بودیم که بعد از پایان فوتبالشان دیگر نتوانستیم بازیکنی مانند آنها را تماشا کنیم.

با این‌حال به نظر می‌رسد «فوتبال بازی کردن» یک ویژگی وراثتی نیست و قرار نیست هر فوتبالیستی، پسرش هم مسیرش را ادامه دهد. در برخی از اوقات پسران از پدرشان بهتر بودند مانند تیاگو و رافینیا و در برخی از اوقات، پسران هیچوقت شبیه پدرشان نشده‌اند و مانند دنیل مالدینی که نتوانست این مسیر را ادامه دهد. اکنون نگاهی به پسران ناموفق فوتبالیست‌های جهان داریم که حضورشان در این ورزش بسیار کوتاه بود و خیلی زود تصمیم به خداحافظی گرفتند.

آندره‌آ، فرزند روبرتو مانچینی
پسر سرمربی سرشناس ایتالیایی فوتبال جهان، در حال حاضر نزدیک به 7 سال است که تیم ندارد. او آخرین بار در نیویورک کاسموس بازی کرد و این در وضعیتی بود که در آکادمی‌های منچسترسیتی، اینتر و وایادولید اخبار زیادی از درخشش او مخابره می‌شد. به هر حال او به نظر، دیگر بعید است که به فوتبال برگردد.

2073964

دیگو سیناگرا، فرزند دیگو مارادونا
او را اگر به خاطر توانایی فوتبالی‌اش نشناسیم، با توجه به ماجرای جنجالی تقسیم ارثیه مارادونا خواهیم شناخت. البته او فوتبال را به کلی کنار نگذاشت و مدتی پیش در رشته فوتبال ساحلی با تیم ملی ایتالیا نایب قهرمان جهان شد!

2073965

رومئو، فرزند دیوید بکهام
او فقط 23 سال دارد و شاید روزی از این لیست نامش خارجش شود اما با توجه به آغاز فعالیتش در مدلینگ بعید است او به فوتبال برگردد.

2073966

کالوم، فرزند جرج بست
خود جرج بست زندگی بسیار جنجالی و عجیبی داشت اما با این‌حال اگر چه پسرش به مانند او فوتبالیست خوبی بود اما بعد از مدتی تصمیم گرفت بازیگر تئاتر شود و این روزها در ایرلند مجری تلویزیون شده است.

2073967

ادینیهو، فرزند پله
انتظارات از او زیاد بود اما ادینیهو بر خلاف پدرش، از همان ابتدا تصمیم گرفت دروازه‌بان شود و حتی در یک بازی در سطح دوم برزیل، 9 گل دریافت کرد و پس از انجام 24 بازی، به زندگی فوتبالی خود پایان داد.

2073968

آشیل، فرزند الکساندرو کاستاکورتا
جنجال به وجود آمده و دستگیری فرزند 19 ساله کاستاکورتا، عاملی برای نگارش این مطلب بوده. الساندرو فرزند دیگری جز او ندارد و اگر چه پسرش در آکادمی میلان حضور داشت اما از شانزده سالگی مسیرش به کلی تغییر کرد. او در هفته‌های گذشته یک مرتبه در صفحه اینستاگرامش تصویر کوکائین منتشر کرده بود و این موضوع باعث جنجال‌های زیادی شد. آشیل 19 سال سن دارد اما در این مدت روزهای زیادی را به ادعای مادرش در دفتر مرکز مشاوره روانشناسی گذرانده!

2073969

دیدگاه‌ها