کد خبر : 2065533 | 08 شهریور 1403 ساعت 06:17 | 32.3K بازدید | 43 دیدگاه

جنگ یونایتد و چلسی بر سر مهاجم محبوب انگلیس

منچستریونایتد قصد دارد برای به خدمت گرفتن ایوان تونی از برنتفورد با چلسی وارد رقابت شود.

جنگ یونایتد و چلسی بر سر مهاجم محبوب انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب ایوان تونی در ترکیب برنتفورد در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس باعث شد که رسانه‌های این کشور از علاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ به جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال خبر بدهند و چلسی جدی‌ترین مشتری او به حساب می‌آید.

اما به نظر می‌رسد که اریک تن‌هاخ همچنان به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و حالا روزنامه انگلیسی استاندارد مدعی شده است که منچستریونایتد مذاکرات اولیه با برنتفورد بر سر انتقال دیرهنگام این بازیکن به اولدترافورد در روزهای پایانی پنجره تابستانی را آغاز کرده است و قصد دارد با چلسی رقابت کند.

هرچند این مذاکرات هنوز وارد مرحله نهایی و جدی نشده و هیچ پیشنهادی به صورت رسمی به دست مدیران باشگاه برنتفورد نرسیده است اما این اتفاق ممکن است باعث ایجاد نبردی جدی بین شیاطین سرخ و چلسی شود و مبلغ پیشنهادی هر دو برای خرید این بازیکن ۲۸ ساله بالا و بالاتر برود.

گفته می‌شود که چلسی پیش از این، پیشنهاد رسمی برای جذب تونی را که در حدود ۵۰ میلیون یورو بوده به برنتفورد ارائه کرده است. قبل از این هم برنتفورد و تونی پیشنهاد جذابی که از سوی الاهلی برای او ارسال شده بود را رد کرده بودند. قرارداد این بازیکن با برنتفورد در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و مدیران این باشگاه ترجیح می‌دهند که او را در این تابستان به فروش برسانند.

دیدگاه‌ها