کد خبر : 2065532 | 08 شهریور 1403 ساعت 03:49 | 30K بازدید | 17 دیدگاه

دلتیچ و واگنین نقش اول پیروزی در آخرین تقابل:

2 ستاره گلزن تراکتور، غایب مقابل بنفش‌های تهران!

سه بازیکن گلزن تراکتور در آخرین تقابل با هوادار در ترکیب اصلی نخواهند بود.

2 ستاره گلزن تراکتور، غایب مقابل بنفش‌های تهران!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی امروز مقابل هوادار به میدان خواهد رفت که به نظر می‌رسد با توجه به جذب ستاره‌های پر تعداد در نقل و انتقالات تابستانی هیچکدام از گلزنان آخرین تقابل و پیروزی پر گل مقابل هوادار را در ترکیب اصلی نداشته باشد.

گوستاوو واگنین ستاره آخرین تقابل این دو تیم بود و بازیکن برزیلی با عملکردی درخشان توانست 2 گل برای تراکتور به ثمر برساند که در حال حاضر در جمع شاگردان مهدی تارتار حضور دارد و غایب قطعی این مسابقه خواهد بود.

رحمان جعفری دیگر بازیکنی است که در آن مسابقه موفق به گلزنی شد اما با توجه به رقابت شدیدی که در خط حمله تراکتور شکل گرفته به نظر می‌رسد که تامی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما همچنان رحمان شانس تکرار گلزنی خواهد داشت.

2073963

اما زننده زیباترین گل این مسابقه میلوش دلتیچ؛ بازیکن صربستانی بود که شروع فوق‌العاده در این تیم داشت اما نتوانست درخشش خود را ادامه دهد و بازی‌های زیادی برای تراکتور انجام نداد. زیباترین صحنه‌ای که از زمان دوران حضورش در تراکتور ثبت کرد سوپرگل مقابل هوادار بود که قطعا در هایلایت این بازیکن برای حضور در تیم‌های دیگر در صدر کریر او قرار خواهد گرفت!

ویدئو: 327294

خط حمله تراکتور در دیدار مقابل هوادار زیر و رو خواهد شد و به احتمال زیاد گلزنان جدیدی مقابل هوادار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها