کد خبر : 2065530 | 07 شهریور 1403 ساعت 21:38 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

عذرخواهی اکیپ بابت تیتر جنجالی برای گرین‌وود

روزنامه فرانسوی اکیپ بابت تیتر یک امروز درباره میسون گرین‌وود، بیانیه‌ای صادر کرد.

عذرخواهی اکیپ بابت تیتر جنجالی برای گرین‌وود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اکیپ پس از دریافت انتقادات متعدد به دلیل تیتر صفحه اول روز سه‌شنبه در مورد میسون گرینوود، عذرخواهی کرد. عنوان صفحه اول روز گذشته، "مارسی-گرینوود: عشق بی قید و شرط" بود که این روزنامه اذعان کرد خشم زیادی را برانگیخته است.

این نشریه فرانسوی توضیح داد که قصد داشتند سه صفحه اول چاپ روز سه‌شنبه (از جمله روی جلد) درباره شروع زندگی این بازیکن انگلیس در مارسی باشد.

با این‌حال، اکیپ در ادامه می‌نویسد که "وقتی یک تیتر اینقدر اشتباه فهمیده می‌شود، این یک شکست بزرگ است" و این "عشق" هرگز برای ما نبوده و نیست."

2069488

در ادامه این مقاله آمده است: "فراتر از پرونده گرین‌وود، مبارزه با انواع خشونت علیه زنان مدت‌هاست که از آن ما بوده است... در صفحه اول روز سه‌شنبه، متاسفانه کلمات مناسبی برای ادامه این مبارزه ضروری در داخل و خارج از زمین پیدا نکردیم. این ما را ناراحت و متاسف می‌کند."

گرین‌وود در سال 2022 پس از انتشار فیلم‌ها، تصاویر و صداهای ضبط شده، به خشونت علیه نامزدش متهم شد. در سال 2023، دادستانی انگلیس اعلام کرد شواهد کافی برای متهم کردن این بازیکن وجود ندارد و او از سال گذشته به فوتبال بازگشت.

دیدگاه‌ها