کد خبر : 2065529 | 07 شهریور 1403 ساعت 21:38 | 45.3K بازدید | 53 دیدگاه

فلیک انتخاب کرد: جانشین برنال از لاماسیا می‌آید

اونای هرناندز؛ کاپیتان دوم تیم جوانان بارسلونا، به تیم اصلی دعوت شد و در تمرینات شرکت کرد.

فلیک انتخاب کرد: جانشین برنال از لاماسیا می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، مارک برنال؛ هافبک ۱۷ ساله بارسلونا، در بازی اخیر تیمش مقابل رایو وایه‌کانو دچار پارگی رباط صلیبی شد و حداقل ۱۰ تا ۱۲ ماه از میادین دور خواهد بود. این مصدومیت ضربه بزرگی به بارسلونا وارد کرده است، زیرا برنال شروع بسیار خوبی در تیم اصلی داشت.

با غیبت برنال، هانسی فلیک با کمبود بازیکن در پست هافبک دفاعی مواجه است. در حال حاضر، پدری و مارک کاسادو گزینه‌های اصلی تیم هستند، هرچند که احتمال دارد اونای هرناندز از بارسا اتلتیک بتواند به ترکیب تیم اصلی راه یابد. هرناندز روز پنجشنبه با تیم اصلی تمرین کرد.

البته در حال حاضر گزارش‌ها حاکی از آن است که فلیک بیشتر روی کاسادو و فرنکی دی‌یونگ حساب می‌کند. دی‌یونگ که به زودی از مصدومیت طولانی مدت مچ پا بازخواهد گشت، به عنوان جایگزین اصلی برنال در نظر گرفته شده است.

2073957

فلیک قصد دارد از کاسادو و دی‌یونگ استفاده کند و اگر بارسلونا نتواند تا پایان مهلت نقل و انتقالات یک هافبک دفاعی جدید جذب کند که احتمال آن زیاد است، نیاز به عمق بیشتر در این پست احساس می‌شود و در صورت عدم موفقیت در جذب بازیکن جدید، ممکن است از بازیکنان لاماسیا مانند هرناندز استفاده شود.

دیدگاه‌ها