کد خبر : 2065525 | 07 شهریور 1403 ساعت 21:29 | 72.5K بازدید | 114 دیدگاه

۷۲ ساعت هیجان‌انگیز پایانی؛

اختصاصی: ضامن بمب تیم ملی کشیده شد

همه چیز برای اعلام شدن سرمربی تیم ملی والیبال ایران آماده شده است.

اختصاصی: ضامن بمب تیم ملی کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه تیم ملی والیبال ایران نتوانست با موریس موتا پائز؛ سرمربی سابق خود به المپیک پاریس برسد و همکاری این دو خیلی زود به پایان رسید، میلاد تقوی؛ رییس فدراسیون والیبال ایران رو به دوربین، به مردم ایران تا پانزدهم شهریور ماه قول داد تا یک سرمربی نام‌آشنا را برای تیم بزرگسالان انتخاب کند.

این وعده بزرگ کار را برای میلاد تقوی آنچنان سخت کرده بود که خواب راحت را از او نیز گرفته بود زیرا دوست نداشت در سال اول مدیریت خود به بدقولی متهم شود.

اما پس از حدود چند هفته مذاکرات فشرده، سرانجام میلاد تقوی توانست با یک مربی بزرگ و نام‌آشنا به توافق برسد و همه چیز آماده عقد قرارداد باشد. طرفین در همه زمینه‌ها به توافق کامل رسیده‌اند و تنها اعلام نام این مربی از سوی فدراسیون والیبال باقی مانده است.

2045409

حالا ضامن آن بمبی که میلاد تقوی از یک ماه قبل قولش را داده بود فعال شده و احتمالا تا کمتر از هفتاد و دو ساعت دیگر نام این سرمربی اعلام خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود پس از رسمی شدن قرارداد و اعلام سرمربی، در بدبینانه‌ترین حالت رضایت ۹۵ درصد هواداران را به دنبال داشته باشد.

همچنین فدراسیون والیبال با یک دستیار کارکشته و سرشناس نیز با هماهنگی سرمربی به توافق رسیده است تا همه چیز برای برگشتن به دوران اوج برای تیم ملی والیبال آماده شود و منتظر دوران جدید و هیجان‌انگیزی باشیم.

دیدگاه‌ها