کد خبر : 2065524 | 07 شهریور 1403 ساعت 21:27 | 30.6K بازدید | 43 دیدگاه

آخرین هدف تابستانی بارسا: هافبک جوان لیورپول‌

باشگاه بارسلونا در نظر دارد استفان بایچتیچ را به عنوان جانشین مارک برنال مصدوم معرفی کند.

آخرین هدف تابستانی بارسا: هافبک جوان لیورپول‌

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از تایید بدترین پیش‌بینی‌ها در مورد مصدومیت مارک برنال، وقت تلف نکرده و به دنبال جانشین این بازیکن رفته است.

پس از بیانیه رسمی باشگاه که در آن مشخص شد این هافبک جوان ادامه فصل را از دست خواهد داد، مدیریت بارسا بررسی‌ها را آغاز کرده تا مهره‌ای به صرفه و ارزان را برای جایگزینی این بازیکن جوان پیدا کند.

براساس گزارش نشریه اسپورت، بازیکن منتخب برای جانشینی برنال کسی نیست جز استفان بایچتیچ: بازیکن اسپانیایی-صربستانی که برای لیورپول بازی می‌کند و در برنامه‌های آرنه اشلوت نیست.

2073950

این نشریه اعلام کرد که بارسا با لیورپول‌ تماس گرفته تا در ازای پرداخت 4 میلیون یورو به صورت قرضی و بدون بند خرید، این هافبک را برای یک فصل جذب کند.

طبق گزارش کادناسر، این بازیکن که بسیار نزدیک بود به صورت قرضی به سالزبورگ بپیوندد، در ساعات اخیر از اعضای مدیریت ورزشی بارسا تماس‌هایی دریافت کرده تا او را وادار کنند در تصمیم خود برای رفتن به آلمان تجدید نظر کند و بارسا را انتخاب کند. 

بارسا کمی بیش از 48 ساعت فرصت دارد تا خرید جدیدش را -چه بایچتیچ باشد یا بازیکن دیگری- معرفی کند. آن‌ها به دلیل شرایط مالی پیچیده نمی‌توانند بازیکنان گران‌قیمتی جذب کنند.

دیدگاه‌ها