کد خبر : 2065514 | 08 شهریور 1403 ساعت 05:38 | 24.6K بازدید | 29 دیدگاه

آمار عجیب هوادار در لیگ برتر: معجزه مقابل تراکتور!

تیم فوتبال هوادار در 8 دیدار متوالی موفق به پیروزی نشده است.

آمار عجیب هوادار در لیگ برتر: معجزه مقابل تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار در 8 دیدار اخیر خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است و کار سختی برای نرسیدن این تعداد به عدد 10 دارد و مهدی رحمتی باید مقابل تراکتور یا فولاد موفق به پیروزی شود.

هوادار فصل گذشته آخرین پیروزی خود را مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ بیست و سوم به دست آورد و بعد از آن، 6 شکست مقابل پرسپولیس، گل‌گهر، سپاهان، نساجی، استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد کسب کرد و 2 تساوی هم مقابل ملوان در هفته بیست و ششم لیگ گذشته و هفته دوم لیگ جاری مقابل ذوب آهن به دست آوردند.

در این آمار عجیب سهم مسعود شجاعی 6 بازی بدون پیروزی و مهدی رحمتی تا این لحظه 2 مسابقه است که در صورت تساوی یا شکست مقابل تراکتور و فولاد، این تیم یک آمار عجیب را ثبت خواهد کرد!

شاگردان مهدی رحمتی بازی سختی مقابل تراکتور آماده و پر ستاره خواهند داشت. با نمایشی که تراکتور هفته قبل مقابل پرسپولیس ارائه کرد و فوتبال هجومی و بی‌نقصی که ستاره‌های این تیم مقابل ساختار دفاعی قدرتمند سرخ‌های پایتخت به نمایش گذاشتند باید انتظار معجزه از تیم مهدی رحمتی داشته باشیم.

در صورت شکست هوادار مقابل تراکتور، آنها آخرین فرصت خود را مقابل تیم یحیی‌ گل‌محمدی خواهند داشت تا از این آمار عجیب جلوگیری کنند!

دیدگاه‌ها