کد خبر : 2065498 | 07 شهریور 1403 ساعت 20:02 | 18.1K بازدید | 52 دیدگاه

فلیک - لواندوفسکی: زوجی برای طلسم‌شکنی بارسلونا!

هانسی فلیک و رابرت لواندوفسکی، چهار سال بعد از آن سه گانه تاریخی همراه بایرن مونیخ، به دنبال قهرمانی در اروپا با بارسلونا هستند.

فلیک - لواندوفسکی: زوجی برای طلسم‌شکنی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های پلی آف صعود به لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام چهار دیدار به پایان می‌رسد و روز پنجشنبه شاهد قرعه‌کشی فصل جدید دگرگون‌شده این مسابقات خواهیم بود.

در این بین بی‌شک هواداران بارسلونا با توجه به ناکامی ۹ ساله در کسب قهرمانی در این مسابقات، امیدوار هستند بتوانند با سرمربی جدید، نتایج ضعیف چند سال اخیرشان در این تورنمنت را جبران کنند.

یکی از دلایل امیدواری کاتالان‌ها به کسب موفقیت در لیگ قهرمانان امسال، تشکیل دوباره زوج مخوف هانسی فلیک و رابرت لواندوفسکی است. مربی و بازیکنی که نقش بسزایی در قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰-۲۰۱۹ ایفا کردند و اتفاقا یکی از بهترین نمایش‌های بایرن در آن فصل، برتری ۸-۲ مقابل بارسلونا بود. بی‌شک خود هانسی فلیک نیز امیدوار به تکرار دوباره درخشش در ليگ قهرمانان اروپا با بارسلونا بخصوص در حضور رابرت لواندوفسکی است.

مهاجم لهستانی بارسلونا در دورانی که زیر نظر فلیک در بایرن به میدان رفت، در بهترین فرم ممکن قرار داشت و موفق به کسب کفش طلای فوتبال اروپا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ شد. اوج درخشش او را در لیگ قهرمانان شاهد بودیم. لوا در آن فصل به تنهایی زننده هفت گل برای باوارایی‌ها شد.

حالا و با گذشت چهار سال از آن روزها، بار دیگر هانسی فلیک و رابرت لواندوفسکی در یک تیم مشترک، در لیگ قهرمانان اروپا به رقابت خواهند پرداخت.

دیدگاه‌ها