کد خبر : 2065492 | 07 شهریور 1403 ساعت 19:18 | 21K بازدید | 55 دیدگاه

پایان دوران حضور مددی در پیکان‌شهر؛

رسول خطیبی مدیرعامل جدید پیکان

رسول خطیبی با حکم مدیرعامل شرکت ایران خودرو، جانشین احمد مددی شد.

رسول خطیبی مدیرعامل جدید پیکان

به گزارش "ورزش سه"، با حکم علیمردان عظیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پیکان منصوب و جانشین احمد مددی شد.

احمدی مددی در مردادماه سال گذشته مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت و امروز 10 شهریورماه در حالی پست خود را ترک کرد و در اختیار رسول خطیبی گذاشت که تیم فوتبال پیکان پس از سال‌ها حضور در لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط کرده است.

حالا رسول خطیبی که سال گذشته در هفته‌های ابتدایی هدایت تیم فوتبال پیکان را بر عهده داشت، جانشین احمدی مددی شده و مهم‌ترین ماموریت این چهره بازگرداندن تیم فوتبال باشگاه به لیگ برتر است. 

2073898

چند هفته پیش احمد مددی امید روانخواه را برای هدایت تیم فوتبال پیکان برای انجام ماموریت صعود انتخاب کرد و حالا خطیبی که پیش‌تر تجربه درخشانی در مس سونگون به عنوان مدیرعامل باشگاه با صعود تیم فوتبال این باشگاه تبریزی به لیگ دسته اول، قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و موفقیت در چند رشته دیگر برجای گذشته باید دید با این مربی چطور همکاری خواهد کرد تا مقدمات بازگشت پیکانی‌ها به لیگ برتر مهیا شود. همچنین مدیران پیکان امیدوارند با حضور خطیبی سایر رشته‌های باشگاه نیز شرایط بهتری پیدا کنند.

2073899

دیدگاه‌ها